آغازعملیات بهسازی و ترمیم آسفالت خیابانها و معابر کیش

 خیابانهای جزیره کیش باز هم هموارترین خیابانهای کشور می شود.

وجود خیابانهای و معابر هموار یکی از ویژگیهای خوب جزیره کیش بود که علاوه بر تاثیر آن در بحث حمل و نقل شهری و تردد شهروندان٫ یکی از جلوه های زیبای شهری در این جزیره بود.
به همت شرکت سرمایه گذاری و توسعه سازمان منطقه آزاد کیش عملیات گسترده ترمیم٫ بازسازی و بهسازی٫ خیابانها و معابر کیش آغاز شده است.
در این طرح پس از نظارت مشاور و بررسی همه خیابانهای اصلی بر اساس درصد خرابی٫ نسبت به بهسازی و ترمیم آسفالت خیابانها اقدام شده است.
تاکنون عملیات بهسازی و ترمیم آسفالت حد فاصل میدان ساحل تا آبشار و معابر روبروی مرکز تجاری به اتمام رسیده و عملیات بازسازی آسفالت خیابان پروین اعتصامی نیز طی چند روز آینده به پایان می رسد.
همچنین همزمان عملیات دو لاینه شدن و بهسازی و مرمت آسفالت محور سه کیلومتری کلبه هور تا میدان غروب کیش در حال اجراست. این طرح از یکماه پیش آغاز شده و تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با برنامه ریزیهای انجام شده تلاش می شود عملیات آسفالت همه معابر اصلی کیش تا پایان نیمه نخست امسال به پایان برسد.
عملیات پیاده رو سازی معابر اصلی در فاز های 2 و سه منطقه نو بنیاد نیز از تیر ماه آغاز می شود و قرار است تا پایان تابستان به اتمام برسد.
شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در یک فراخوان عمومی از شهروندان خواسته است با ارائه تصاویر خیابانها و معابری که نیاز به بازسازی و مرمت دارند در اجرای این طرح گسترده سازمان منطقه آزاد کیش را همراهی کنند.
با ارائه تصاویر ظرف مدت یک هفته با اجرای عملیات بهسازی تصاویر معابر و خیابانهای اصلاح شده به شهروندان ارائه می شود.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.