امکانات خوبی در حوزه های زیر ساختی و شهری در کیش ایجاد شده است

 عباس آخوندی در بازدید از بخش های مختلف کیش گفت: از نظر امکانات زیر ساختی در دو بخش هوایی و دریایی و زیرساخت های شهری در جزیره کیش اتفاقات خوبی رخ داده است.

 وزیر راه و شهر سازی در بازدید از پروژه های زیر ساختی و شهری کیش گفت: پس از سه سال به جزیره کیش سفر کردم و در این مدت این جزیره توسعه خوبی یافته است.
آخوندی که در این سفر از بندرگاه تجاری کیش و ترمینال جدید در حال احداث فرودگاه کیش بازدید کرد با اشاره به توسعه این دو بخش مهم و زیر ساختی در جزیره کیش گفت: برای توسعه همکاری و ایجاد خطوط کشتیرانی مسافری بین جزایر و بنادر جنوبی از مدتها پیش در پی ایجاد امکانات مناسب زیر ساختی بودیم که در جزیره کیش از حیث ایجاد این امکانات اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وزیر راه و شهر سازی کشور از افزایش جمعیت کیش در سالهای اخیر به عنوان نکته مثبتی در این جزیره یاد کرد و با اشاره به بازدیدی که از منطقه نوبنیاد کیش داشت گفت: با توجه به رشد جمعیت مجتمع های مسکونی خوبی در کیش ساخته شده و یا در حال ساخت است.
وی اجرا و پیگیری سیاست ساخت هتل به جای ویلاهای اختصاصی را اقدام خوبی بر شمرد و افزود: ویلاهای خصوصی بهره وری کمی در سال دارند در حالیکه با گسترش هتل ها می توان بهره وری را افزایش داد.
عباس آخوندی با اشاره به ارزشمند بودن جذب گردشگران داخلی، تاکید کرد: اگر بخواهیم از جزایر به نفع اقتصاد ملی استفاده کنیم باید درکنار جذب گردشگر داخلی با جذب گردشگران خارجی به سمت ارز آوری حرکت کنیم.
وی اجرای این هدف را کار سختی بر شمرد و منوط به توسعه زیرساخت ها، امکانات و مقررات دانست.
وزیر راه  و شهر سازی در پایان در خصوص توسعه جزیره کیش گفت: از نظر امکانات زیر ساختی در دو بخش هوایی و دریایی و زیر ساخت های شهری در جزیره کیش اتفاقات خوبی رخ داده است.
گفتنی است عباس آخوندی که به منظور شرکت در نوزدهمین اجلاس هیات عمومی نظام مهندسی ساختمان در جزیره کیش حضور دارد شنبه 26 تیر به همراه مدیر عامل سازمان منطقه ازاد کیش از پروژه های بندرگاهی، پایانه فرودگاهی در حال احداث، فازهای یک، دو و سه نوبنیاد، تصفیه خانه ده هزار متر مکعبی، هتل دریایی ترنج و پارک های هور، هندورابی و نیلوفر بازدید کرد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.