دسته: عمرانی

 بیمارستان کیش در ایران مثال زدنی است/ مخالفان توسعه مناطق آزاد از کیش دیدن کنند

 عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در بازدید از کیش، بیمارستان و زیرساخت های ایجاد شده در کیش را مثال زدنی خواند و گفت که لازم است مخالفان توسعه مناطق آزاد از کیش دیدن کنند.

 محسن بیگلری، با اشاره به اینکه کیش رشد مثبتی را پشت سر گذاشته است، گفت: آخرین باری که از کیش بازدید کردم مربوط به سال 88 بود، به همین خاطر امروز تفاوت بسیار خوبی را در کیش احساس کردم.
وی با اشاره به شرایط بسیار مثبت بیمارستان کیش اظهار کرد: امروز بیمارستان کیش در ایران مثال زدنی است و به جرات می توان گفت، جزء معدود بیمارستان های استاندارد ایران است.
عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من معتقدم که بیمارستان کیش از بسیاری از نمونه های تهرانه که به نوعی برتر هستند نیز بالاتر است لذا جای تشکر از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مسئولان این بخش دارد که تا این حد کاری نمونه و خاص ارائه داده اند.
بیگلری افزود: در بخش اسکله و تصفیه آب فاضلات نیز طرح های مناسب و اقدامات خوبی انجام شده لذا پیش بینی من این است که کیش آینده بسیار بهتری را در پیش رو دارد زیرا طی دو یا سه سال اخیر اقدامات بسیار مناسبی در آن انجام شده لذا من امیدوارم که این رشد متوقف نشود و با سرعت ادامه یابد.
وی از مخالفان تصویب افزایش طرح مناطق آزاد دعوت کرد که از کیش دیدن کنند و گفت: امروز که ما در دستور کار مجلس 7 منطقه آزاد و 12 منطقه ویژه را داریم، من از مخالفان افزایش این مناطق دعوت می کنم که کیش را به عنوان گوشه ای از ایران عزیز اسلامی ببینند و بگویند که اگر 7 منطقه دیگر نیز مانند کیش داشته باشیم آیا در جذب توریست داخلی و خارجی موثر نیست و مانع از خروج  ارز از کشور نمی شود؟
عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به طور یقین اگر مناطقی چون جزیره کیش را در مناطق آزاد جدید داشته باشیم، خروج ارز از کشور بیشتر کاهش خواهد یافت.

برچسب ها :