سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی هرمز هلث، دوازدهم تا چهاردهم آذرماه ۹۵ در جزیره کیش برگزار می‌شود.

سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی هرمز هلث، دوازدهم تا چهاردهم آذرماه ۹۵ در جزیره کیش برگزار می‌شود.

شرکت همایش‌آفرینان هرمز این نمایشگاه را با حمایت و نظارت سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می‌کند.

با توجه به شرایط آب و هوایی جزیزه کیش، ساعت بازدید از نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی هرمز هلث از ساعت ۱۷ تا ۲۲ تعیین شده است.

دبیرخانه سومین نمایشگاه بین‌المللی هرمز هلث و مجموعه آموزشی هیناراد، همزمان با برگزاری این رویداد، دوره آموزشی تجهیزات بیمارستانی را نیز اجرا می‌کنند که شرکت‌کنندگان می‌توانند پس از حضور در کارگاه‌های علمی و کاربردی، گواهینامه پایان دوره‌ را دریافت کنند.

همچنین دومین جشنواره ملی مهندسی پزشکی، جایزه شهید عامری به یاد شهدای ایرباس سال ۶٧ که توسط امریکا به شهادت رسیدند، دوازدهم آذرماه برگزار می‌شود. در این جشنواره افراد دستاوردهای خود را در حوزه ملزومات مصرفی پزشکی، تکنولوژی انفورماتیک و IT ارائه می‌کنند. به نفرات نخست تا سوم این رویداد به ترتیب ۲۰، ۱۰ و ۵ عدد سکه بهار آزادی تعلق می‌گیرد.

در سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی هرمز هلث مانند دوره‌های گذشته به همه مدیران، مسئولان و کارشناسان تجهیزات پزشکی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور، تامین‌اجتماعی، نیروهای مسلح، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و دولتی و دانشجویانی که ثبت‌نام کرده باشند، امکانات اقامت رایگان اعطا می‌شود.

برای خروج اقلام نمایش داده شده در این رویداد از منطقه آزاد کیش مشکلی وجود ندارد و کافی است که شرکت‌کنندگان همه کالاهای خود را در زمان ورود به صورت کامل و جامع اظهار کنند؛ ضمن آن که برای ارائه خدمات مطلوب‌تر گمرک کیش در محل نمایشگاه مستقر است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.