بازدید های دوره ای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با هدف تسریع و تسهیل امور در اجرای پروژه ها

 دکتر مونسان به همراه جمعی از معاونان سازمان منطقه آزاد کیش از روند اجرای پروژه ها دیدن کردند.

 دکتر مونسان در بازدیدهای دوره ای با هدف بررسی وضعیت پیشرفت پروژه ها در حوزه های مختلف هر ماهه از روند اجرای این پروژه ها دیدن می کند.
در این بازدیدها مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در گفت و گو با سرمایه گذاران و پیمانکاران در جریان روند عملیات اجرایی قرار می گیرد و در صورت وجود مشکل در مسیر ساخت پروژه بر اساس قوانین در خصوص تسهیل شرایط و تسریع امور به مسئولان مربوطه دستور می دهد.
هتل زمرد یکی از پروژه هایی بود که دوشنبه 13 دی با حضور دکتر مونسان و جمعی از معاونان سازمان مورد بازدید قرار گرفت.
این هتل که عملیات اجرایی آن از نوروز 95 آغاز شده است با طراحی متفاوت نسبت به دیگر هتل ها در حال احداث است.
معماری بخش هایی از این هتل بر گرفته از معماری اصیل ایرانی در دوران مختلف تاریخی است. همچنین پروژه زمرد با طرح های پیش بینی شده و در حال احداث علاوه بر هتل یک مجموعه تفریحی وگردشگری محسوب می شود.
مجموعه مسکونی معمار که با عنوان کمپ معمار در بین شهروندان جزیره کیش شناخته می شود نیز از دیگر بخش های بازدید مدیرعامل و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش بود.
بهسازی جدول بندیها، طراحی و اجرای فضای سبز، افزایش وسایل بازی کودکان و ایجاد شادی و نشاط در فضاهای عمومی با رنگ آمیزی دیوارها با رنگ های شاد و طرح های زیبا با کمک هنرمندان جزیره کیش از دستورات دکتر مونسان در خصوص بهبود وضعیت کمپ معمار بود.
در ادامه این بازدید مدیر عامل و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش از شهرک ساحلی کرانه کیش دیدن کردند. این مجموعه مسکونی که در مجاورت شهر باستانی حریره قرار دارد دارای 750 واحد آپارتمانی در ابعاد مختلف است.
معرفی محور ویژه تمدن ها، پروژه ساحلی پارک هور و مجموعه فرهنگی و آموزشی کیش به سرمایه گذاران برای جذب مشارکت بخش خصوصی از دیگر بخش های بازدید مدیر عامل و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش بود.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.