عملیات بهسازی و ترمیم آسفالت خیابان های اصلی جزیره کیش ادامه دارد

 به همت معاونت عمران و ترافیک شرکت عمران، آب و خدمات کیش عملیات بهسازی و ترمیم خیابان ها و معابر اصلی و پر تردد جزیره کیش در حال اجرا است.

 پرهام جانفشان مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت عمران، آب و خدمات کیش با اشاره به اینکه آسفالت مناسب خیابان ها و معابر بر منظر شهری تاثیر به سزایی داشته و موجب رضایت شهروندان و همچنین گردشگران می شود گفت: طی ماه های گذشته به علت آسیب دیدگی و فرسوده شدن آسفالت ها در اثر بارندگی های سال گذشته و اوایل امسال، عملیات گسترده ترمیم، باز سازی و بهسازی آسفالت خیابان های پر تردد و معابر کیش در حال اجرا است.
وی در ادامه گفت: در ده روز گذشته بخشی از بلوار ایران از سمت سفین به مرکز شهر بهسازی شد و در حال حاضر در همین بخش عملیات ترمیم مسیر برگشت از مرکز شهر به سفین آغاز شده است که البته برای سهولت تردد وسایط نقلیه مسیر انحرافی جهت تردد شهروندان در نظر گرفته شده است.
جانفشان افزود: پس از اتمام عملیات بهسازی این بلوار، در نظر است تا مناطق مختلفی از منطقه سفین از جمله خیابان جاسک که یکی از مسیر های پر تردد به سمت ورودیه شهرک نو بنیاد است نیز ترمیم، بهسازی و روکش  شود.
مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، یاد آور شد: از نیمه سال گذشته عملیات بهسازی و ترمیم روکش آسفالت بخش های مختلفی از خیابان ها و معابر اصلی کیش از جمله بلوار تهران، بلوار دلیران، اصلاح روکش آسفالت میدان المپیک، اصلاح طرح هندسی میدان ششصد دستگاه و خیابان مقابل سینما لبخند در شهرک صدف و خیابانهای جهت رضایت شهروندان انجام شده است و در سالجاری نیز این عملیات ادامه دارد.
وی در پایان خاطر نشان ساخت پس از این عملیات، لکه گیری سایر مناطق و خیابان های فرعی نیز اجرا می شود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.