دسته: عمرانی
بازدید نایب رئیس کمسیون اقتصادی مجلس از کیش

نایب رئیس کمسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های عمرانی کیش بازدید کرد

نایب رئیس کمسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های عمرانی کیش بازدید کرد

در این بازدید دکتر سید فرید موسوی از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه‌ها و امکانات و ویژگی های آنها قرار گرفت.
نایب رئیس کمسیون اقتصادی مجلس در حاشیه بازدید از پروژه میکامال به خبرنگاران گفت: " توسعه گردشگری و جذب سرمایه در کیش منوط به تسهیل سرمایه‌گذاری و رفع موانع آن است.


وی تصریح کرد: پروژه‌هایی در اندازه میکامال جزو پروژه های ملی هستند که با راه اندازی آنها می توان به رشد و رونق دوباره گردشگری در منطقه آزاد کیش امیدوار بود."


نماینده مردم تهران افزود: این دست پروژه‌ها با امکانات، قابلیت ها و ویژگیهای خاص خود سهم به سزایی در جذب گردشگر و به ویژه گردشگران جوان به جزیره کیش خواهد داشت.


رییس فراکسیون جوانان و سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس گفت: اصولا ترکیب مساله خرید با تفریح، ورزش و نیازهای فرهنگی خانواده از نوآوری‌هایی است که می‌تواند الگوی مناسبی برای توسعه جزیره کیش باشد.


نایب رئیس کمسیون اقتصادی مجلس با اشاره به انتصاب ریاست جدید منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: وجود مغتنم برادر بزرگوارم جناب آقای انصاری لاری در کیش، با نگاهی مدیریتی آینده نگر و قائل به توسعه سرمایه گذاری، چشم انداز روشنی را برای تسهیل در جذب سرمایه و رفع موانع سرمایه گذاری در این جزیره ترسیم می کند و تردید ندارم در دوران مدیریت ایشان، رفع بسیاری از مشکلات سرمایه گذاران در جزیره کیش را شاهد خواهیم بود و این منطقه گامی بلند را به سوی تحقق اهداف ذاتی مناطق آزاد در تسهیل، جذب و رشد سرمایه گذاری برخواهد داشت.


نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس لزوم توجه بیشتر به مناطق آزاد کشور را گوشزد کرد و گفت: وضعیت فعلی مناطق آزاد کشور توجه همه مسوولان را می‌طلبد. مناطق آزاد ظرفیت‌های بسیار عظیمی دارند که به نظر می‌رسد این ظرفیت‌ها تاکنون فعال نشده‌اند.

این در حالی‌ است که توجه به این ظرفیت‌ها و فعال کردن آنها نه تنها خواهد توانست مناطق آزاد را از رکود فعلی برهاند بلکه کمک شایانی به رشد شاخص‌های اقتصادی کشور نیز خواهد داشت.

برچسب ها :