گزارش اختصاصی هفته نامه آوای کیش از تقارن برگزاری مسابقات مردان آهنین ارتش جمهوری اسلامی ایران و آغاز فعالیت‌های شرکت بین المللی پدیده کیش

بابک عامل / به گزارش اختصاصی هفته‌نامه آوای کیش مسابقات قهرمانی قوی‌ترین مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته گذشته به میزبانی شرکت بین‌المللی پدیده کیش در این جزیره برگزار شد.

شایان ذکر است این مسابقات چکیده رقابت‌های 25تیم مختلف بود که در نهایت فینال آن در کیش پیگیری شد و بهترین‌های کشور در آن حضور داشتند.

این گزارش حاکیست در این دوره از بازی‌ها 6تیم از نیروهای مختلف ارتش حضور داشتند و 15ورزشکار نیز با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت نفرات برتر و رنکینگ تیمی مشخص شد.

گفتنی است آیتم‌هایی همچون قطع لاستیک، حفظ تعادل، حمل چمدان، 3گانه، کنده و قرار دادن گوی روی بشکه در مسابقات امسال گنجانده شده بود.

اضافه می‌شود نفرات برتر و تیم قهرمان این بازی‌ها به رقابت‌های قهرمانی ایران که اسفندماه برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

در همین راستا دکتر سید امین متقی، مدیرعامل شرکت پدیده کیش در حاشیه برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران که به میزبانی این شرکت برگزار شد، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار هفته‌نامه آوای کیش اظهار کرد: با توجه به این موضوع که قرار بود مسابقات مردان آهنین ارتش جمهوری اسلامی در کیش برگزار شود، در نهایت افتخار میزبانی این رقابت‌ها به شرکت بین‌المللی پدیده واگذار شد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: با عنایت به این مهم که شرکت پدیده فعالیت‌های خود را به صورت مجدد آغاز کرده است به دنبال این بودیم که عملیات عمرانی و راه‌اندازی دوباره پتانسیل‌های اقتصادی‌مان را با این اقدام زیبا مقارن کنیم.

مدیرعامل شرکت پدیده کیش همچنین بیان کرد: با این اقدام هم افتخار میزبانی مسابقات قوی‌ترین مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را داشتیم و هم آغاز فعالیت دوباره فعالیت‌های‌مان را به هموطنان عزیزمان اعلام کردیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به این موضوع که با شروع عملیات عمرانی پدیده؛ تمام مباحث گردشگری و تفریحی پدیده نیز دنبال خواهند شد، بیان کرد: رستوران کف شیشه‌ای جزیره کیش در ارتفاع 50متری و با کف شیشه‌ای یکی از این مجموعه‌های زیبای گردشگری جزیره است.

دکتر متقی در همین خصوص خاطرنشان کرد: رستوران قلعه نیز با 6هزار و 500متر مربع فضای بدون ستون، بزرگترین استیج جزیره کیش به شمار می‌رود.

وی از بازار پدیده کیش گفت و تصریح کرد: این بازار حدود 9هزار مترمربع است که برندهای مختلف، کالاهای داخلی و خارجی خود را در آن به متقاضیان عرضه می‌کنند.

اعلام رسمی شروع فعالیت‌ها

مدیرعامل شرکت پدیده کیش با بیان این موضوع که شروع رسمی فعالیت‌های عمرانی این شرکت را به زودی اعلام می‌کنیم، عنوان کرد: با این شروع به صورت جدی در خدمت کیشوندان و مسافران این جزیره خواهیم بود.

وی همچنین به میزبانی از مسابقات قوی‌ترین مردان ارتش اشاره کرد و افزود: از ابتدای هفته دوستان‌مان در ارتش در این خصوص مذاکراتی را داشتند و با توجه به نگاه ویژه و خاصی که به این عزیزان زحمتکش وجود دارد؛ با نظر کاملا مساعد برگزاری این مسابقات را دنبال کردیم.

مدیرعامل شرکت پدیده کیش اضافه کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی جزیره، 48ساعت پیش از آغاز مسابقات، مقدمات برگزاری آن را فراهم کردیم ولی از ابتدای هفته مباحث مربوط به این دوره از رقابت‌ها را دنبال می‌کردیم.

وی در بخش بعدی این گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار هفته‌نامه آوای کیش به مراسم یادبود درگذشتگان کشتی نفتکش سانچی اشاره کرد و افزود: شهادت این عزیزان در راه خدمت به میهن عزیز اسلامی بوده است و به همین دلیل ایشان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.

دکتر متقی در همین خصوص بیان کرد: به همین مناسبت در حاشیه برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، همراه با ذکر فاتحه و صلوات، 32قطعه گل را نیز به روح پرفتوح این بزرگواران تقدیم کردیم.

وی با بیان این مهم که امیدوار هستیم در نهایت با میزبانی این مسابقات و تعیین نفرات برتر، خدمتی را به تلاشگران ارتش ارائه داده باشیم، عنوان کرد: ما یک شرکت ملی هستیم و عمده سهامداران‌مان نیز برندهای ملی هستند.

مدیرعامل شرکت پدیده کیش خاطرنشان کرد: بدون شک بعد از این نیز در برنامه‌های ملی و مناسبت‌هایی که با آنها بتوانیم به ورزش و رونق آن کمک کنیم؛ حضور خواهیم داشت.

وی در پایان صحبت‌های خود مشارکت در برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی را برای شرکت پدیده یک وظیفه برشمرد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.