تاکید دکتر انصاری لاری بر ضرورت نو آوری و بکارگیری فناوری های نوین در صنعت ساختمان درجزیره کیش

 دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری در سیزدهمین دوره هم اندیشی گروه سرمایه گذاری مسکن بر ضرورت نو آوری و بکارگیری فناوری های نوین در صنعت ساختمان در جزیره کیش تاکید کرد.

 دکترمحمد ابراهیم  انصاری لاری در سیزدهمین دوره هم اندیشی گروه سرمایه گذاری مسکن که صبح روز سه شنبه 10 بهمن، در سالن رازی مرکز همایش های بین  المللی کیش برگزار شد با اشاره به اینکه داشتن مسکن مناسب برای هر خانواده ایرانی از حقوق مسلمی است که در قانون اساسی کشور به آن تصریح شده است اظهار داشت: رسالت دولت نیز فراهم کردن زمینه برخورداری خانواده ها از این حق است که با تعامل برخی نهادها و ارگان ها از جمله بانک مسکن و یا شرکت هایی نظیر گروه سرمایه گذاری مسکن محقق می شود.
بر اساس این گزارش محمد ابراهیم انصاری لاری در این جلسه بر ضرورت استفاده بهینه از توان علمی متخصصان صنعت ساختمان و تعامل گسترده تر با دانشگاهیان در جهت جایگزینی روش های سنتی با روش های نوین تاکید کرد و گفت: امروزه رسالت دست اندرکاران صنعت ساختمان در جزیره کیش نهادینه کردن روش های نوین و استاندارد و اهتمام به نو آوری در ساخت و ساز با هدف کاهش هزینه ها، مقاوم سازی، سازگاری مصالح و طرح بناها با شرایط اقلیمی منطقه، زیبایی ساختمان ها و کاهش مدت زمان ساخت است.
وی بخش مسکن را موتور محرکه اقتصاد هر کشور عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه رکود و یا رونق مسکن تاثیر مستقیمی بر اقتصاد کشور دارد، دست اندرکاران و فعالان بخش مسکن مسئولیت مهمی بر عهده دارند و باید بکوشند با ایفای نقش و مسئولیت مهم خود به رونق اقتصادی کشور کمک کنند.   
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین با اشاره به پیشینه فعالیت های گروه سرمایه گذاری مسکن در جزیره کیش و لزوم توجه جدی به ارتقاءکیفیت ساختمان سازی در این منطقه آزاد ابراز امیدواری کرد در طرح های فعلی و آتی این شرکت شاهد افزایش سطح کیفی ساخت و ساز باشیم به گونه ای که طرح های انبوه سازی و ساختمان های ایجاد شده از هر جهت شایسته نام جزیره کیش و ساکنان این منطقه نمونه گردشگری کشور باشند.
لازم به ذکر است این همایش دو روزه با حضور مدیران گروه سرمایه گذاری مسکن، شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب از جمله شرکتهای تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن و برخی از مسئولان بانک مسکن استان هرمزگان به مدت دو روز در جزیره کیش ادامه خواهد داشت. در این نشست عملکرد سال مالی گذشته گروه سرمایه گذاری مسکن در سال96 و راهکارهای بهبود عملکرد و رفع نقاط ضعف در سال آینده بررسی می شود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.