تعدادی از سرمایه گذاران قطر در بازدید از بیمارستان جزیره کیش برای سرمایه گذاری در زمینه ساخت یک مرکز درمانی پیشرفته اعلام آمادگی کردند.

این سرمايه گذاران از بخش های اورژانس، ایزوله تنفسی، اطفال، نوزادان، NICU، بخش بستری، دیالیز، VIP، بیماری های خاص، ICU، CCU و کلینیک های تخصصی بیمارستان تخصصي و فوق تخصصی کیش بازدید کردند.
سرمایه گذاران در نشست با معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش و رييس بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش با ابراز شگفتی از توسعه جزیره کیش در چند سال گذشته و وجود امکانات مناسب درمانی در این منطقه آزاد، زمینه های مشترک فرهنگی ایران و قطر، نزدیکی جزیره کیش با این کشور  و وجود بیمارستان مجهز و پزشکان متخصص ایرانی را از مزیت های ترغیب مردم قطر برای سفربه جزیره کیش و بهره مندی از امکانات درمانی این جزیره برشمردند.
معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش در اين نشست گفت: آرامش، امنیت ، نبود ترافیک و آلودگی هوا و پاکیزگی از مزایای جذب گردشگران سلامت از گوشه و کنار جهان به جزیره زیبای  کیش است.
سعید پور علی نیاز نداشتن به ویزا برای سفر به کیش در کنار دیگر امکانات اقامتی مناسب این جزیره را از مزیت های ارزشمند توسعه گردشگری سلامت در جزیره برشمرد و گفت: رونق گردشگری سلامت در جزیره کیش از مهم ترین اولویت های سازمان منطقه آزاد کیش است و این سازمان برای سهولت سفر گردشگران سلامت از نقاط مختلف جهان به جزیره کیش آماده همکاری و اجرای طرح های پیشنهادی کشورهای مختلف استقبال می کند.
دکترمحمد خلخالی ریس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با اشاره به اعلام آمادگی سرمایه گذاران قطری برای راه اندازی مرکز درمانی در جزیره کیش گفت: بیمارستان کیش برای تامین منابع انسانی و دعوت به همکاری از پزشکان متخصص و فوق تخصص ایرانی در رشته های مختلف برای فعالیت دراین مرکز  استقبال خواهد کرد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.