دسته: عمرانی

اولین همایش سامان بخشی به تبلیغات محیطی در جزیره کیش


اولین همایش سامان بخشی به تبلیغات محیطی در جزیره کیش با حضور سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش و مدیران شرکت های تبلیغاتی فعال جزیره برگزار شد.

این نشست با حضور دکتر محمد رضا محمدی سرپرست شرکت عمران ، آب و خدمات منطقه آزاد کیش و مدیران بیش از 20 شرکت تبلیغاتی فعال در کیش با هدف هم اندیشی ، هم افزایی و ارائه راهکارهای مناسب در راستای بهبود شرایط موجود تبلیغات محیطی جزیره ، عصر روز پنجشنبه سوم اسفند، برگزار شد.
دکتر محمدی در این نشست با بیان اینکه موضوع سیما و منظر شهری تاثیر شگرفی بر بهبود زندگی و روحیه همگان دارد، افزود: یکی از اهداف سازمان منطقه آزاد کیش این است که فرهنگ شهرنشینی جزیره کیش نیز باید همچون موارد دیگر الگویی مناسب برای سایر شهرهای کشور باشد.  
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تبلیغات کارآمد و موثری در کیش وجود ندارد، اظهار داشت: جزیره کیش در این عرصه کم وسعت به نسبت شهرهای بزرگ کشور، از ظرفیت های تبلیغاتی زیادی بهره مند است.
سرپرست شرکت عمران ، آب و خدمات منطقه آزاد کیش ضمن اشاره به اینکه در سرزمین اصلی از روش های نوین و متعددی در تبلیغات محیطی انجام می شود: گفت: با توجه به اینکه در ایام نوروز تردد افراد موثر در حوزه صنعت و تجارت بیش از زمان های دیگر است ، تبلیغات می تواند نقش مهمی در جذب این افراد به جزیره کیش و همچنین برندینگ کیش که از با جدیت به دنبال آن هستیم، ایفا کند.
وی مشکلات مالی را یکی از مشکلات موجود در شرایط امروز کیش خواند و افزود: با توجه به گردش مالی ضعیف در جزیره،  باید با هم افزایی ، همفکری و استفاده از روش های مالی جدید راهی برای عبور از شرایط مالی سنتی یافت.
دکتر محمدی با بیان اینکه ایجاد تحول یکی از اهداف مهم تیم مدیریتی جدید جزیره است، تصریح کرد: برای این تحول و نوگرایی باید از همفکری نهادهای مدنی ، مردمی و فعالان اقتصادی کمک گرفت و به توقعات متقابل ، پاسخ مثبت و عملی داد.
وی در ادامه گفت: در این راستا باید ظرفیت های بومی و داخلی جزیره را احیا و تقویت کرد.
وی از ایجاد کنسرسیوم و ایجاد اتاق فکر به عنوان مدل هایی برای استفاده از ظرفیت های موجود در جزیره نام برد و گفت: فعالیت های تبلیغاتی در جزیره نیازمند طرح جامع و کلان است و برای تدوین این طرح می توان از برگزاری فراخوان و مسابقه بین شرکت های تبلیغانی، آنالیز و پردازش آنها بهره جست.
شایان ذکر است، توجه به شایسته سالاری، شناسایی ظرفیت های مجموعه های تبلیغاتی در جزیره، درجه بندی  و ارائه بسته های مختلف در حوزه برنامه ریزی بر اسای توانمندی های شرکت های تبلیغاتی،  ارتباط شرکت های تبلیغاتی با یکدیگر، اصلاح جانمایی تابلوهای تبلیغات شهری، اجرای پروژه های بزرگ تبلیغاتی به صورت مشترک توسط شرکت های تبلیغاتی فعال در جزیره و استاندارد سازی تبلیغات از جمله مواردی است که از سوی مدیران شرکت های تبلیغاتی در این نشست عنوان شد.

برچسب ها :