دسته: عمرانی

هفتاد و هفتمین جلسه شورای اداری کیش با تاکید بر تکمیل زیرساخت های الکترونیک و عمرانی جزیره کیش برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش در این جلسه با تاکید بر اهمیت ویژه عقل و خرد در زندگی انسان، گفت:  حرکت های خوب انجام شده در جزیره بر پایه همین خرد ورزی است و تحول و شکوفایی در جزیره با تکیه بر این آغاز خواهد شد.
رئیس جمعیت مستقل هلال احمر کیش نیز دراین جلسه با ارائه آمار های این جمعیت در سال 96 گفت: هلال احمر کیش دارای 4 پایگاه خدمات امدادی است که امسال  توانسته به بیش از 4هزار و 900 نفر خدمات ارائه دهد و بیش از 10 هزار نفر هم مراجعه کننده داشته است.
درگاهی در ادامه تقویت و تجهیز ناوگان و نیروی انسانی، به روز رسانی مرکز مدیریت و کنترل عملیات، برگزاری مانورهای متعدد آماده سازی و اجرای طرح خادم برای 1000 خانوار کیش را از مهمترین فعالیت های مجموعه خود عنوان کرد و افزود: جمع آوری کمک 4 میلیارد و 600 میلیون تومانی براي زلزله زدگان کرمانشاه از مهمترین خدمات ارائه شده این جمعیت در جزیره کیش است.
مدیرکل گمرک کیش هم با ارائه عملکرد حوزه خود بیان کرد: مهمترین خدمات ارائه شده این مرکز حذف مراحل حضور و الکترونیکي کردن چهار حوزه خدماتی در گمرک بوده که هم هزینه ها را کاهش داده  و هم در زمان صرفه جویی مناسبی شده است
اقبالی مقدم گفت: در حوزه درآمدها هم بیش از 67 میلیارد تومان در آمد حاصل شده است.
مدیر فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد کیش هم در این جلسه با ارائه مطالبی در خصوص نرم افزار جامع ارائه خدمات گردشگری جزیره کیش تحت عنوان "آی کیش" گفت: هدف اصلی از ارائه این نرم افزار تجمیع همه خدمات موجود در جزیره کیش برای گردشگران و همشهریان است که بیش از 20 خدمت در آن عملیاتی شده است.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش هم گفت: در این چند ماه از آغاز فعالیت تیم مدیریتی جدید در کیش بر خلاف اظهار نظر های نادرست تاکنون کارهای بسیار مهمی انجام شده است.
راه اندازی عملیات تکمیل فرودگاه کیش، سرعت در تکمیل اسکله 35 هزار تنی، بهسازی و نوسازی مجموعه های ورزشی جزیره، آغاز ساخت پایگاه های تامین سوخت فرودگاه و تکمیل باند جنوبی آن برای نشست و برخاست هواپیماهای پهن پیکر و سه ساله شدن مجوزهای اقتصادی، فعالیت های مهم گمرکی، راه اندازی پست سریع و افزایش مدت زمان خروج خودروها از کیش از مهمترین فعالیت ها يي بود که لاری به آنها  اشاره کرد.

برچسب ها :