دسته: عمرانی

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش از آغاز اجرای بیش از 30 پروژه عمرانی، زیربنایی، شهری و ترافیکی تا پایان سال جاری در جزیره کیش خبر داد.

علی عرب گفت: برای 6 ماه دوم سال بیش از 30 پروژه  در این شرکت تعریف  شده است که به تدریج مناقصات آن در حال برگزاری است.

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش ساماندهی سایت پسماند زباله را یکی از اقدامات خوب این شرکت عنوان کرد و افزود: با اجرایی شدن این پروژه، ‌حجم زباله و پسماندی که در جزیره دفن می شود به حداقل خواهد رسید.
وی  ساخت پیست پیاده روی را از دیگر پروژه های این شرکت عنوان کرد و گفت: قرار است به موازات پیست دوچرخه سواری در سواحل شرقی و شمالی جزیره، پیست پیاده روی نیز احداث شود.
سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش اظهار کرد:‌ همچنین برنامه افزایش و توسعه فضای سبز، مکانیزه کردن سیستم آبیاری فضای سبز به صورت زیر سطحی، ‌رسیدگی به وضعیت نخیلات و برطرف کردن مشکلات آن با حضور دکتر پژمان از برنامه های مهم در پروژه های شهری محسوب می شود.
علی عرب با بیان اینکه وضعیت تبلیغات محیطی کیش شرایط مطلوبی ندارد افزود: برای ساماندهی تبلیغات محیطی از مشاوران زبده استفاده شده که در حال تدوین طرح جامع هستند و قرار است در 6 ماه دوم سال مزایده آنها برگزار شود.
وی در ادامه از اتمام پروژه فرهنگسرای مرکزی کیش تا پایان سال جاری خبر داد و عنوان کرد: همچنین این فاز از مرحله نازک کاری بیرونی مصلای کیش  اواخر سال جاری به پایان می رسد.
سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش ادامه داد:‌ معابر آسیب دیده جزیره کیش نیز شناسایی شده و قرار است مناقصه ای برای رو سازی آسفالتی و خط کشی ترافیکی برگزار شود.
سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در پایان با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم در خصوص برنامه ریزی برای برگزاری مراسم این ماه در جزیره کیش عنوان کرد: قرار است امسال  به طور ویژه به برگزاری آیین های مذهبی در ماه محرم توجه شود و در این زمینه اقلام و وسایلی مانند پرچم و پارچه مشکی، کتیبه و مینی بوس در اختیار هیئت های مذهبی قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :