مهندس مقدس زاده از تعدادی ار نیروهای خدمات شهری که وظیفه رسیدگی به سرویس های بهداشتی پارک ها را بر عهده داشتند ، تقدیر و تشکر کرد.

در آستانه ایام نوروز 98 و حجم گسترده ورود گردشگران به جزیره کیش، مهندس مقدس زاده طی نشستی صمیمانه که با حضور تعدادی از مدیران خدمات شهری برگزار شد، از تعدادی از نیروهای خدماتی که وظیفه نظافت سرویس های بهداشتی پارک ساحلی مرجان در دو شیفت کاری روز و شب را برعهده داشتند، با اهدای سکه بهار آزادی تقدیر و تشکر کرد.
وی در این نشست با بیان اینکه نیروهای خدمات شهری کاری سخت و دشوار را انجام می دهند ، افزود: نیروهای خدمات شهری در پارک ها با تمیز نگه داشتن سرویس های بهداشتی ، کاری بسیار ارزشمند و منحصر بفرد بر عهده دارند که این کار می تواند الگویی برای سایر شهرها نیز باشد.
سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروز و افزایش خدمات رسانی نیروهای خدماتی به مسافران نوروزی ، طی 4 هفته از نیروهای خدماتی سرویس های بهداشتی یکی از پارک هایی که طبق شاخص هایی که تعریف شده، بهترین خدمات رسانی را ارائه کنند، با اهدای سکه بهار آزادی تقدیر و تجلیل می شود.
مقدس زاده در ادامه گفت: تمام ساکنان و گردشگران جزیره به خوبی می دانند که نظافت و تمیزی مثال زدنی کیش، حاصل کار و تلاش شبانه روزی شما عزیزان است و قدردان زحمات شما هستند.
وی در پایان تاکید کرد: از مراجعه کنندگان به سرویس های بهداشتی عمومی نیز انتظار می رود با رعایت نظافت و بهداشت، همکاری لازم را با نیروهای خدماتی داشته باشند.
گفتنی است، در طی هر شبانه روز تعداد 56 کارگر خدماتی در 29 سرویس بهداشتی زنانه و مردانه با 244 چشمه در سه منطقه امور شهری مشغول نظافت و خدمات رسانی به مراجعه کنندگان هستند.

منبع: روابط عمومی شرکت عمران آب و خدمات جزیره کیش

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.