نخستین نشست ستاد نوروزی شرکت عمران، آب و خدمات کیش با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران این شرکت با موضوع هماهنگی و برنامه‌ریزی برای نوروز 1400 آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، در ابتدای این نشست ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی، در خصوص آمادگی برای نوروز 1400 گفت: شرکت عمران، آب وخدمات کیش از دو منظر برای نوروز باید آمادگی داشته باشد بخشی از این مسئولیت ها مربوط به کمیته اسکان است که در این خصوص براساس برنامه‌ریزی سازمان منطقه آزاد کیش و ستاد ملی کرونا عمل خواهد شد.

وی افزود: از منظر دیگر این شرکت باید با تمهیدات لازم در حوزه شهری آماده خدمات‌دهی به شهروندان و مسافران باشد لذا ساماندهی فنی و عمرانی فضای شهری، زیباسازی محیطی، پیش‌بینی نیازهای شهری و خدماتی، بهسازی فضاهای شهری و معابر به لحاظ آسفالت، کف‌پوش و رنگ‌آمیزی جداول، نصب تابلوها و علائم ترافیکی، تبلیغات محیطی، فضای سبز، خدمات‌دهی در زمینه امور شهری و بسیاری موارد دیگر از موضوعاتی است که در زمره فعالیت‌های اجرایی باید برای ایام نوروز ساماندهی بیشتری شود.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش اظهار داشت: موضوع مهم دیگری که باید مدنظر قرار گیرد و در 6ماهه اخیر نیز مورد توجه ویژه قرار داشته بحث توسعه امکانات شهری برای بومیان و ساکنان جزیره است که باید در کنار ایجاد جاذبه‌های شهری و افزایش خدمات برای گردشگران، گسترش و ارتقای امکانات و زیرساخت های شهری برای شهرک‌های مسکونی بومیان و شهروندان جزیره نیز انجام شود.

طیبی در این نشست از بهسازی معابر و اصلاح شبکه فاضلاب سفین قدیم خبرداد و گفت: در بازدیدهای مستمری که از سفین قدیم داشتیم علاوه بر احداث زمین ورزش‌های ساحلی که به پایان رسیده و بهسازی محیطی و روشنایی مجموعه ورزشی میرمهنا، طرح بهسازی معابر و فاضلاب این منطقه در دستور کار قرار گرفته است و این اقدامات نویدی برای بهبود فضای زندگی بومیان عزیز جزیره کیش است.

وی در ادامه در خصوص رفع بوی نامطبوع فاضلاب در کیش گفت: قراردادی با دانشگاه تهران منعقد شده و در حال انجام طرح مطالعاتی هستیم که این مشکل نیز برای همیشه در جزیره کیش رفع شود.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در این نشست با تقدیر از تلاش و همدلی کارکنان این شرکت که زمینه‌ساز اقدامات بسیار موثری در 6 ماهه گذشته برای جزیره کیش و افزایش خدمات‌دهی در حوزه شهری بوده است، تاکید کرد: آمادگی داریم در همه حوزه‌ها تجهیزات جدید و به روز برای جزیره کیش تهیه کنیم به همین منظور تیم های کارشناسی حوزه های مختلف شهری درحال بررسی هستند تا جزیره کیش به امکانات روز شهری و ایمنی مجهز شود.

وی در پایان با اشاره به جایگاه جزیره کیش در گردشگری کشور که جزو مقاصد اول سفر محسوب می شود از حوزه های مختلف شرکت عمران، آب و خدمات کیش خواست با تشکیل کارگروه‌های تخصصی برنامه ریزی خوبی برای پایان سال 99 و آغاز قرن جدید داشته باشند تا در شروع سال 1400 شاهد نوروزی متفاوت به لحاظ امکانات، خدمات، زیبایی‌ها و رویدادهای شهری در جزیره کیش باشیم.

گفتنی است در پایان این نشست مقرر شد با تشکیل کارگروه‌های تخصصی از وضعیت فعلی و برنامه‌ریزی‌های آتی در هماهنگی با سازمان منطقه آزاد کیش و ستاد کرونا گزارشی جهت طرح در جلسه آتی تهیه و نسبت به رفع مشکلات سال‌های قبل اقدام شود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.