بازار میوه و تره بارکیش به همت شرکت عمران آب و خدمات جزیره به بهره برداری رسید.

با حضور جعفر آهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ، مصطفی خانزادی سرپرست معاونت فنی و زیر بنایی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ،سعیدپورعلی معاون  فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش ، ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران اب و خدمات و جمعی از معاونان و مدیران بازار میوه و تره بار کیش افتتاح شد.
 ابوالفضل طیبی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عید نوروز به مردم جزیره کیش، درباره بازار میوه و تره بار اظهار داشت: در پاسخ به مطالبات شهروندان با حمایت سرپرست مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بازار میوه و تره بار با همکاری تیم های مختلفی از شرکت عمران آب و خدمات منطقه آزاد کیش به صورت جهادی در یک ماه گذشته آماده شد و به بهره برداری رسید.
وی با اعلام اینکه بازار میوه و تره بار به صورت مستقیم با معیشت شهروندان سر و کار دارد و تاثیر آن در سبد خرید و سفره خانواده ها روز به روز بیشتر است تصریح کرد: این بازارها امکانی برای تهیه و تنظیم میوه و تره‌بار و سایر اقلام و مایحتاج مورد نیاز کیشوندان با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب است.
 مدیرعامل شرکت عمران ، آب و خدمات کیش در ادامه گفت: در خصوص فرآیند قیمت‌گذاری کارگروهی با حضور نمایندگانی از بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش ، شرکت عمران آب و خدمات و بهره‌بردار تشکیل شده و ظرف مدت یک هفته بحث کیفیت و قیمت میوه و تره بار را مورد ارزیابی قرار دادند تا نرخ‌گذاری منطقی و مناسبی شود.
وی افزود :نگاه ما برای راه اندازی این بازار نگاه حمایت از مردم است و برای کسب درآمد نیست و با توجه به سخنان مقام معظم رهبری وظیفه ما تأمین مایحتاج مردم است.
 وی در پایان از راه اندازی فاز دوم بازار میوه وتره بار  بعد از عید نوروز خبر داد.
شایان ذکر است  بازار میوه و تره بار کیش به مساحت سیصد هزار  و ۲۰۰ متر مربع و دارای ۱۷ غرفه در فاز اول برای عرضه میوه و تره بار است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.