31 اکتبر، جشن هالووین یا شیطان پرستی!!؟

هر سال در غروب آخرين روز اكتبر (31 اكتبر)، مراسم ويژه‌اي موسوم به "هالووين" (Haoween party) در برخي كشورهاي غربي به ويژه ايالات آمريكا برگزار مي‌شود. براي اينكه از تمامي ابعاد و جنبه‌هاي مرموز اين جشن مطلع شويد، با اين گزارش همراه باشيد.

هر سال در غروب آخرين روز اكتبر (31 اكتبر)، مراسم ويژه‌اي موسوم به "هالووين" (Haoween party) در برخي كشورهاي غربي به ويژه ايالات آمريكا برگزار مي‌شود. براي اينكه از تمامي ابعاد و جنبه‌هاي مرموز اين جشن مطلع شويد، با اين گزارش همراه باشيد.


شیطان‌گرایان در جهان به خصوص در ایالات متحده، مراسم‌ها و برنامه‌های متنوع و متعددی را اجرا می‌کنند که کم و بیش چند سالی است در سایر کشورها نیز به اجرا درمی‌آید. یکی از این برنامه‌ها، اجرای مراسم‌هایی در شب ۲۹ اکتبر است که به نام شب «هالووین» یا «شب جشن» و یا «شب شیطان» معروف است.


به گزارش تفسیری صبح کیش، شیطان‌گرایان در این شب با گریم یا نصب اشیاء بر چهره خود و به خصوص بر چهره بچه‌ها، چهره‌های ترس‌آور و دلهره‌آوری را ایجاد می‌کنند و با راه افتادن در کوچه‌ها و خیابان‌ها و با استفاده از تکنیک‌های مختلف اقدام به ترساندن اشخاصی که به آنان برمی‌خورند، می‌کنند.

 

جشنی که به صراحت در کشور ما غیر قانونی و غیر شرعی بوده و تمامی علماء و مراجع دینی کشور و حتی بزرگان دینی مسیحیت نیز آن را محکوم کرده اند.

این رفتار عموماً از یک امر تفننی به یک امر مهلک و کشنده بدل می‌شود و معمولاً در شب ۲۹ اکتبر اشخاصی به سبب حملات شدید قلبی یا سکته‌های مغزی روانه بیمارستان‌ها می‌شوند؛ به شکلی که در سال ۲۰۱۱ و براساس گزارش تفسیری «اف بی آی»، بر اثر مواجه شدن اشخاص با چنین صحنه‌هایی در ایالات متحده، قریب به هزار نفر روانه بیمارستان شدند.

در موارد بسیاری شیطان‌گرایان کلمه «هالووین» را به شکل خاصی بر شیشه‌های عقب اتومبیل خود درج می‌کنند. این کلمه با رنگ سفید و به صورت مورب، طبق رویه شیطان‌گرایان بر زمینه‌ای تیره نقش می‌شود و گاه در حرف وسط این کلمه یعنی «o» نیز قطره‌ای تصویر می‌شود و یا این که قطره را به شکل مستقل و پخش شده در گوشه شیشه‌های وسط اتومبیل تصویر می‌کنند.


این قطره، یکی از مهم‌ترین نمادهای همجنس‌گرایی است و وقتی داخل کلمه هالووین انداخته شود به معنی اتحاد شیطان‌گرایی و همجنس‌گرایی است.
از دیگر مراسم‌های شیطان‌گرایان «نماز سیاه» است، که از معروف‌ترین برنامه‌های شیطان‌گرایان است. آنان در این مراسم برای نشان دادن ضدیت خود با مسیحیت و عیسی مسیح، مراسم عشای ربانی را دقیقاً برعکس یعنی از پایان به اول انجام می‌دهند.

مراسم قربانی نمودن هر سه ماه یک بار و به صورت بسیار محرمانه و مخفیانه و البته بیشتر در ایالات متحده انجام می‌شود. شیطان‌گرایان این مراسم را در مقابل نماد خود که غول بزرگ یا ابلیس یا ستون بزرگ خوانده می‌شود به اجرا می‌گذارند و گاهی اوقات نیز مراسم قربانی را با حضور تعداد بیشماری از اشخاص در جنگل‌های بزرگ برگزار می‌کنند.

 



مراسم قربانی به دو شکل ذبح فجیع دختران هفت ساله یا سربریدن دختران باکره هیجده ساله برگزار می‌شود. در این مراسم پس از ذبح دختران بدن آنان را مثله نموده و آن را در آب جوشی که آماده نموده‌اند، می‌افکنند یا این که آن را سوزانده، خاکستر بدن قربانی‌ها را داخل مشروب می ریزند و مصرف می‌کنند.

قبل یا بعد از این همه اشخاصی که در آن محفل حضور دارند، موظفند از خون آن کودک یا دختر باکره بنوشند تا به تعبیر خودشان از صدمات ابلیس در سال بعد یا ماه‌های آینده در امان باشند و اگر به شخصی خون نرسید موظف است از آب آغشته شده به خون جسد قربانی‌ها بنوشد.


شیطان پرستی که نه تنها با دین ناسازگار است بلکه عقل هم آن را نمی پذیرد، امروز در غرب رواج یافته است و با برنامه دقیقی سعی می گردد در کشورهای دیگر به خصوص کشورهای اسلامی نیز رواج یابد و تبلیغ شود؛ حتی مراسم هایی مانند کشتن دختران بی گناه سبب نشده است، رسانه های غربی به انتقاد از چنین گرایش غیر عقلانی بپردازند.


کدام عاقلی، شیطان را می پرستد و کدام انسانی راضی می گردد انسانی بی گناه، قربانی امیال تاریک و پست عده ای شود؟

 


مقاله اندیشکده هاگ کریستوفر در باره هالووین و تاثیرات آن در اروپا و آمریکا؛
جشن هالوین زیر بنای شیطانی و بت پرستی دارد. جشن هالوین آمیخته با شب مقدس کاتولیک هاست. شب یادبود مقدسین کلیسای کاتولیک در ماه می و از سال ۸۴۳ میلادی آغاز شد.

سپس برای خوشنودی حکومت و مردم رم این تاریخ را به اول ماه نوامبر تغییر داده اند. (روز جشن الهه درخت و میوه) سپس در آلمان و کشورهای اسکاندیناوی اول نوامبر را به آخر اکتبر تغییر دادند. بدین سبب شب مثدس Hoy Evening به هالوین تبدیل شد؛ که انگلیسیها با مهاجرت به آمریکا این رسم را به ارمغان آورده و اشاعه دادند.


سی و یکم اکتبر یعنی روز هالوین سال روز مادر زمین نماد برکت است. در این روز قبل های بسیار دور پیشینیان؛ انسانهای زنده را در زنبیل ها گذاشته بعنوان قربانی به مادر زمین تقدیم می نمودند و با این تقدیم در واقع آنها را زنده به گور نموده؛ می کشتند. بنابراین رفته رفته این شب مقدس کاتولیک به شب هالوین و یا شب ظهور ارواح شریر تغییر یافته است در چنین روزی برای دستیابی به برکت فراوان (دام و غله) اولین فرزند خانواده را قربانی میکردند و باور داشتند که جادوگران سوار بر جاروی خود در آسمان به پرواز در میآیند و زنان با شیطان کارهای زشتی انجام میدهند. در این میان شیطان خود شیپور می نوازد و ارواح شریر بر بلندی تپه ها با جادوگران به رقص و پایکوبی می پردازند و در شب های مهتابی در زیر نور زرد ماه؛ گربه های سیاه ؛ خفاش ها و جن و پری های با آنها همراهی و همکاری می نمایند و همچنین اعتقاد داشتند که ارواح شریر همراه ارواح مقدسین در این شب خارج میآیند. از این رو برای پذیرایی از آنها سیب و گردو و بادام و غذا و نوشیدنی در داخل سینی ها گذاشته تقدیم ارواح می نمودند. هنگامیکه رومی های فاتحانه بریتانیای کبیر را تسخیر نمودند جشن شیطان پرستی را به انگلستان و بالاخره مهاجرین انگلیسی این جشن را با خود به آمریکا هدیه آورند.

 


امروزه آنچه ظاهرا ازاین جشن میبینیم شادی برای بچه ها و تعارف و تقسیم شیرینی و شکلات است؛ اما هوشیار باشیم که در پس پرده قدرت شیطان است که تقویت می گردد و همچنین گاهی دیده شده که شیطان پرستان در چنین شبی خوردنی ها و شکلات های مسموم در میان مردم توزیع می نمایند. چنانچه به خبرها حوادث تلویزیون در شب هالوین توجه نمایید حوادثی نظیر؛ آتش سوزی ؛ ضرب و شتم و حتی مرگ و میر بیشتر از هر وقت دیگر به چشم میخورد. در این شب انسان بی خبر از حقیقت قربانی می شوند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.