با توجه به سابقه و تخصص اقای دکتر انصاری لاری موج مثبتی در بین مردم کیش به راه افتاد انتخاب مدیرانی که در زمینه های مختلف سابقه دارند میتونه خودش بیانگر این باشه که اقای لاری در این زمینه با درایت عمل کردند ورزش کیش در گذشته از لحاظ توسعه زیر ساختی و توسعه  ورزش قهرمانی مدیون حضور اقای

سلام  آرمین امانتی دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران
رئیس کمیته بازاریابی فدراسیوان اسکواش و عضو کمیته توسعه اسکواش آسیا
نظر در باره تغییر تحول در موسسه ورزش کیش
با توجه به سابقه و تخصص اقای دکتر انصاری لاری موج مثبتی در بین مردم کیش به راه افتاد انتخاب مدیرانی که در زمینه های مختلف سابقه دارند میتونه خودش بیانگر این باشه که اقای لاری در این زمینه با درایت عمل کردند ورزش کیش در گذشته از لحاظ توسعه زیر ساختی و توسعه  ورزش قهرمانی مدیون حضور اقای افشارزاده بوده. امیدوارم که یک سری قوانین اشتباه مانند این که عدم جذب کارورز دانشجویی در دوره جدید حذف شودو دانشجویان بتونن به سازمان های منطقه آزاد کیش کمک کنند. به نظر من یکی از مهم ترین عوامل پیشرفت نکردن ورزش کیش این میتونه باشه که ورزش کیش به اشتباه زیر مجموعه سازمان عمران آب و خدمات منطقه ازاد کیش است که هیچ سنخیتی با ورزش ندارد. کیش می تواند یکی از بهترین کمپ های ورزشی در فصل های که اکثر نواحی ایران هوای سردی را تجربه می کنند باشد. برگزاری رویداد های بین المللی در کیش باعث حضور گردشگر ورزشی یکی از بزرگترن درامد های کشور های توسعه یافته از گردشگری می باشد.
 با توجه که فعالیتی که در زمینه اموزش بچه های مدارس کیش دارم کاملا از استعداد بالای بچه های کیش آگاه هستم که میتوان به علی خدیوردر دومیدانی و یا برادران شاملی وسجاد زارعیان در اسکواش برادران دلیخون اشاره کرد که با استفاده از مربیان متخصص و روسای هیات توانمند این استعداد ها شکوفا شده و برترین ورزشکاران ایران تبدیل شده اند.
نظر در باره انتخابات کمیته ملی المپیک
حضور اقای صالح امیری می تواند به کمیته ملی المپیک کمک بهینه بکند اقای صالح امیری می تواند در کمیته ملی المپیک تحول ایجاد کند. اقای صال اما حضور نداشتن افرادی مانند مهندس هاشمی طبا که خود رئیس کمیته ملی المپیک عضو IOC بودند یا اقای افشارزاده  و دکتر سجادی که در زمینه المپیک دارای سابقه های زیادی هستند بین کارشانس خبرهای کمیته ملی المپیک جای سوال دارد. باید از افردای به عنوان کارشناس خبره استفاده شود که به قوانین و مقرارت کمیته بین المللی المپیک آشنایی دارند. و در زمینه المپیک فعالیت کرده باشند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.