این برنامه هاکه از روز 25 تیر ماه با ساخت مجسمه های ماسه ای آغاز شده بود عصر روز گذشته با برگزاری جشنواره پرواز بادبادکها به پایان رسید.

در پایان هفته سه برنامه برگزار شد . روز چهارشنبه 30 تیر ، یوگا و پیلاتس بانوان در محل سالن غدیربا حضور 60 نفر از بانوان  ، روز پنج شنبه 31 تیر ، دو همگانی یک کیلومتر در محوطه مجموعه المپیک با حضور 100 نفر از جوانان ، و در روز پایانی عصر دیروز یکم مرداد ماه جشنواره پرواز بادبادکها با حضور بیش از 200 نفر از خانواده های کیش و گردشگران در محل اسکله تفریحی برگزار شد که مورد استقبال واقع شد.

گفتنی است این برنامه ها که بنام المپیک و طبیعت ، المپیک و کودکان ، المپیک و سالمندان ، المپیک و بانوان ، المپیک و جوانان و المپیک و خانواده نام گذاری شده بود کلیه افراد جامعه را با هدف ایجاد روحیه ورزش و تندرستی ، نشاط و سلامتی  و دوری از معضلات اجتماعی در برگرفت و مورد استقبال همگان واقع شد.

 

شایان ذکر است برنامه های هفته ملی المپیک از سوی هیات ورزشهای همگانی معاونت ورزش و آموزش با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین سپهر کیش ،سازمان جوانان هلال احمر، روزنامه اقتصاد کیش و بستنی دومینو برگزار شد.

 

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.