به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،عزت الله محمدی  افزود: دهم خرداد پرواز کیش به دبی انجام خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم با برقراری مجدد پرواز کیش به دبی، امور خدمات اخذ ویزا بار دیگر به مانند گذشته به جزیره کیش بازگردد و شاهد رونق گردشگری جزیره کیش باشیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش با اشاره به اولین جلسه هم اندیشی در خصوص افزایش پرواز‌های تابستانی جزیره کیش و برنامه ریزی جهت تخصیص اسلات پروازی در فرودگاه بین المللی کیش با حضور بیش از ۱۵ نفر از معاونان بازرگانی شرکت‌های هواپیمایی کشور در جزیره کیش، گفت: بازدید از پروژه‌های زیرساختی فرودگاه کیش و آشنایی با مشکلات جزیره کیش قرار گرفتند و از معاونان بازرگانی شرکت‌های هواپیمایی درخواست شد تا پرواز‌های خود به جزیره کیش را به راحتی لغو نکنند.

محمدی با اشاره به قول‌های مساعد شرکت‌های هواپیمایی در این نشست، گفت: در ایام تابستان محدودیت زمان پروازی به جزیره کیش نخواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به وضعیت جوی کیش در ایام تابستان در طول روز برخی مشکلات برای شرکت‌های هواپیمایی به وجود می‌آمد که رفع محدودیت زمان پرواز به کیش از این مشکلات کم خواهد کرد.

محمدی با بیان اینکه از ظرفیت بخش خصوصی جزیره کیش در این نشست نیز استفاده شد، گفت: از شرکت‌های هواپیمایی درخواست شد تا مسیر‌های پیشنهادی خارجی خود را به منطقه آزاد کیش ارائه دهند.

وی گفت: کارگروه مدیریت پرواز‌های کیش با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، فرودگاه کیش و معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش با اشاره به اینکه نشست هماهنگی با چارترکنندگان پروازها، گفت: از شرکت‌های هواپیمایی درخواست شد تا هواپیما را به شرکت‌هایی چارتر دهند که در جزیره کیش دارای هتل هستند./صداوسیما

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.