باتوجه به شیوع دلتا ویروس که بسیار مسری بوده و به سرعت پیشرفت می کند و با توجه به اینکه در حال حاضر 90 درصد کرونا موجود در جامعه از نوع کرونای دلتا می باشد افرادی که علامت دار می شوند وقت را برای انجام تست تلف نکنند و بلافاصله درمان های مرتبط با کرونا را شروع نمایند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ارتباط زنده اینترنتی گفت: باتوجه به شیوع دلتا ویروس که بسیار مسری بوده و به سرعت پیشرفت می کند و با توجه به اینکه در حال حاضر 90 درصد کرونا موجود در جامعه از نوع کرونای دلتا می باشد افرادی که علامت دار می شوند وقت را برای انجام تست تلف نکنند و بلافاصله درمان های مرتبط با کرونا را شروع نمایند.

دکتر فاطمه نوروزیان در ادامه افزود : در صورتی که دارای علادم خفیف است افراد می توانند به صورت آنلاین با 4030 یا شهروندان بندرعباسی با شماره 1318 مشاوره تلفنی دریافت نمایند و در صورت لزوم برای دریافت دارو و انجام تست به مراکز غربالگری کووید مراجعه کنند.
نوروزیان تاکید کرد تمام افراد علامت دار باید به مدت دو هفته خود را قرنطینه کنند و از حضور در مراکز عمومی به شدت اجتناب نمایند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.