سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از پیشرفت ۹۰ درصدی اجرای طرح نوسازی و بهسازی مدارس کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، یاسر شاه پیری افزود: طرح بهسازی و نوسازی مدارس با هدف کیفیت بخشی به فضای آموزشی جزیره کیش در آستانه بازگشایی مدارس پس از وقفه ۲ ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه تا رسیدن به نقطه مطلوب در بهسازی فضا‌های آموزشی آموزش و پرورش کیش فاصله وجود دارد، افزود: توسعه کمی و کیفی آموزش و پرورش در کیش نیازمند مشارکت تمامی صنوف، خیران، اولیاء دانش آموزان است و سازمان منطقه آزاد کیش نیز با وجود موانع قانونی در این حوزه تلاش می‌کند شرایط مناسبی را برای تحصیل دانش آموزان فراهم کند.

مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات کیش نیز با بیان اینکه عملیات عمرانی بهسازی و نوسازی در ۲۴ مدرسه کیش در حال اجراست، گفت: در بیشتر مدارس بیش از ۹۰ درصد عملیات عمرانی در مدارس به پایان رسیده است و کمتر از ۱۰ درصد این عملیات باقی مانده و در تلاش هستیم موارد باقی مانده قبل از شروع سال تحصیلی به پایان برسد.

محسن نظرپور با اشاره به اینکه بهسازی و نوسازی مدارس کیش در محور‌های تعمیرات اساسی داخلی و خارجی، توسعه فضای سبز، محوطه سازی و نظافت مدارس در حال انجام است، افزود: رنگ آمیزی، تعمیر و تعویض درب و پنجره کلاس ها، اصلاح سیستم روشنایی، تعمیر و تجهیز تاسیسات برودتی، تعمیر و بازسازی سرویس‌های بهداشتی از دیگر مواردی است که در مدارس اجرا شده است.

وی در خصوص اجرای طرح ایمن سازی مدارس کیش نیز گفت: نصب و کنترل کپسول‌های آتش نشانی در مدارس با همکاری اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کیش و با هدف افزایش ضریب ایمنی در مدارس اجرا شده است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.