سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت گرامیداشت هفته کیش و به منظور معرفی جزیره فراخوان طراحی پوستر این رویداد را با موضوع ایران قوی، کیش زیبا برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، ایجاد تعامل اجتماعی میان هنرمندان کشور با استفاده از زبان هنر و امید آفرینی در زندگی خانواده‌های ایرانی از اهداف این فراخوان اعلام شده است.

فراخوان طراحی پوستر هفته کیش کشوری است و از این رو تمام هنرمندان و طراحان می‌توانند با ارسال آثار خود از ۲۳ تا ۳۰ مهر در این رقابت شرکت کنند.

هنرمندان و طراحان گرافیک پوستر با توجه به شرایط اعلام شده مبنی بر رعایت "سه رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران" که بیانگر یکپارچگی، انسجام و وحدت این مرز و بوم و تجلی گر زیبایی‌های خاک پاره مرجانی است باید آثار خود را به پست الکترونیک این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

هر یک از طراحان با اینکه مجاز به ارسال یک اثر هستند باید پوستر طراحی شده خود را در قالب JPEG با حجم کمتر از ۸ مگابایت "A ۳ عمودی و با رزولوشن ۳۰۰ dpi" ارسال کنند و برای طراحی پوستر، استفاده از هر تکنیکی آزاد است.

جوایز سه نفر برگزیده به ترتیب: ۱۰ میلیون تومان، ۵ میلیون تومان و ۳ میلیون تومان تعیین شده و منتخب باید فایل لایه باز اثر خود را پس از اعلام، به دبیرخانه ارسال کنند.

آثار ارسال شده نباید پیش از این در مسابقه‌ای شرکت و یا در جایی منتشر شده باشد در غیر این صورت از داوری و نمایشگاه حذف خواهند شد.

چنانچه در هر مرحله مشخص شود که اثر ارسالی قبلا در نمایشگاهی شرکت کرده و یا کپی شده، از نمایشگاه حذف خواهد شد.

با اینکه مالکیت معنوی تمام آثار منتخب به سازمان منطقۀ آزاد کیش تعلق دارد این سازمان می‌تواند در چاپ، نشر و استفاده آن در تبلیغات اقدام کند و شرکت کنندگان منتخب مجاز به ارسال آثار در رویداد دیگر نخواهند بود.

از آثار برگزیده با درج نام صاحب اثر، در رسانه‌های مکتوب، مجازی و محیطی استفاده خواهد شد.

شرکت در این رویداد به منزله پذیرش تمام شرایط اعلام شده است.

تائید اصالت هنری اثر بر عهده طراح است و در غیر این صورت پاسخگویی به عواقب قانونی بر عهده صاحب اثر است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.