پرست مدیریت همایش‌ها و نمایشگاه‌های منطقه آزاد کیش از برگزاری جشنواره نوشیدنی ها، بستنی و شیرینی با هدف ارتقاء کیفیت جشنواره‌های خیابانی در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،محمد نیکجو با اشاره به برگزاری جشنواره نوشیدنی ها، بستنی و شیرینی از یکم اردیبهشت از ساعت ۱۹ در محوطه تالار شهر کیش، گفت: این رویداد تلفیقی از موسیقی و گل آرایی و فصلی جدیدی در حوزه گردشگری کیش و میزبانی از ساکنان و گردشگران جزیره کیش است.

وی افزود: این رویداد با رویکرد همدلی، ایجاد نشاط و شادی در جامعه و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی به ویژه ظرفیت‌های ساکنان است.

سرپرست مدیریت همایش‌ها و نمایشگاه‌های منطقه آزاد کیش، افزود: در این جشنواره بهترین کافه‌ها و برند‌های نوشیدنی و شیرینی مشارکت دارند.

نیکجو وجه تمایز برگزاری این نمایشگاه با نمایشگاه‌های برگزار شده در سال‌های گذشته را مشارکت نشان های داخلی کیش، نحوه اجرا و نرخ مناسب عرضه محصولات عنوان کرد و گفت: جامعه پذیرایی کیش در این جشنواره نقش مهمی را بر عهده دارد و با تعامل ایجاد شده می‌توانیم گام‌های موثری در این زمینه برداریم.

جشنواره نوشیدنی ها، بستنی و شیرینی ها از جمعه یکم اردیبهشت از ساعت ۱۹ تا ۲۳ آغاز به کار و به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.