شرایط پیش برندگی انقلاب اسلامی در خارج از مرزها دشمنان نظام را نگران کرده است.

  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش  سندسازی دشمنان را ناشی از روحیه پیش برندگی انقلاب دانست و افزود: تاثیر انقلاب اسلامی در منطقه و جهان بر کسی پوشیده نیست و همین شرایط پیش برندگی انقلاب در خارج از مرزها دشمنان نظام و انقلاب را نگران کرده است.
سرهنگ حسن صنعتکاران درمورد سندسازی اخیر انگلیس برپایه مدارک آمریکایی علیه بنیانگذار جمهوری اسلامی اظهارداشت: دشمن از همان سالهای پس از پیروزی انقلاب همواره تلاش کرده بین مردم و نظام شکاف ایجاد و حلقه مستحکم بین آنها را با ارائه مطالب واهی سست کند.
وی افزود: وجود تاریخ مکتوب انقلاب، صحیفه نور امام راحل و همچنین تاریخ شفاهی انقلاب نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده است.
وي اظهار داشت: دشمن تلاش می کند شرایطی را فراهم کند تا مردم را نسبت به گذشته پرافتخار انقلاب بدبین و روحیه انقلابی مردم به ویژه جوانان را متزلزل سازد اما همگان می دانند که این موضوع راه بجایی نخواهد برد.
وی قیام 15 خرداد را خمیر مایه اصلی نهضت حضرت امام در انقلاب اسلامی دانست و گفت: خواسته های شخصی و انگيزه هاي مادی در قيام پانزدهم خرداد تاثيري نداشت  اما وقتي که مردم ، خدشه دار شدن  ارزشهای دینی واسلامی را ديدند براي  دفاع از دین و ارزش های اسلامی قيام کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با تاکید بر اینکه اندیشه‌های امام راحل و آرمان‌های انقلاب، بیش از گذشته باید در جامعه تبیین شود، تصریح کرد: جوانان امروز بايد با بهره مندی از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب ، نسبت به اندیشه‌های امام راحل آگاهی و آشنایی پیدا کنند

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.