ولنگاری فرهنگی بین مردم و مسئولان؛ بزرگترین هدف دشمن در کشور

 

 خطیب نمازجمعه کیش با گرامیداشت ایام مبارک ماه رمضان و با اشاره به رهنمودها، تذکرات و دغدغه های  مقام معظم رهبری گفت:  بزرگترین هدف دشمن در کشور رواج ولنگاری فرهنگی بین مردم و مسئولان است.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی افزود: دشمنان اسلام به این نتیجه رسیده اند که با جنگ سخت نمی توان با اسلام مقابله کرد و به همین منظور تهاجم فرهنگی از طریق عملیات نفوذ بین مردم و مسئولان را در دستور کار خود قرار داده اند.
امام جمعه کیش بیان کرد: مسئولان و متولیان فرهنگ در کشور باید همه امکانات و ظرفیت های خود را به سوی بهترین فرهنگ که همان اسلام ناب محمدی است سوق دهند.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی  انقلابی ماندن را رمز دوام و پیروزی کشور در مقابل توطئه های دشمنان دانست و گفت: دشمنان در پی آن هستند تا با کم رنگ کردن حساسیت مردم و مسئولان و به خصوص خواص کشور به ارزش های انقلاب اسلامی ضربه محکمی به پیکره انقلاب و اسلام وارد سازند.وی به این موضوع که خرداد در بین ماه های سال در تاریخ کشور ماهی پر از خاطرات تلخ و شیرین است اشاره کرد و  افزود: رحلت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران مهمترین حادثه ای بود که دل مسلمانان جهان را داغدار کرد اما انتخاب آیت الله خامنه ای  به رهبری انقلاب اسلامی تبدیل به نعمتی شد که نزدیک به 30 سال است کشورمان را از گزند حوادث و توطئه های دشمنان مصون داشته است.
خطیب جمعه کیش حوادث پس از انتخابات سال 88 را یکی از اتفاقات تلخ تاریخ انقلاب بیان کرد که دشمنان با دروغ و نیرنگ و با نفوذ در برخی از خواص قصد داشتند نظام را دچار تزلزل کنند اما رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب  و بصیرت مردم انقلابی از این اتفاق جلوگیری کرد.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی شهادت شهیدان بخارایی، صفارهرندی، نیک نژاد و امانی به دلیل اعدام انقلابی حسنعلی منصور را گرامی داشت و به رحلت حضرت خدیجه (س) اشاره کرد و گفت: این بانوی فرزانه،  بزرگترین حامی مالی و معنوی پیامبر اکرم (ص) در راه توسعه اسلام بود که سهم بسزایی در آن دارد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.