ایران اسلامی مرکز گفتمان عدالت محور و دفاع از مظلومان جهان

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی امام جمعه کیش در خطبه های نماز جمعه این هفته به بیانات و رهنمود های رهبرمعظم انقلاب اسلامی در جمع مسئولان کشور اشاره کردوگفت:در طول تاریخ بشریت 2 نوع گفتمان در دنیا وجود داشته ، عدالت محور و گفتمان بر محور ظلم وستم.
خطیب جمعه کیش، با اشاره به ظرفیت های تاریخی ایران اسلامی و تاریخ تشییع در کشور، وجود مردان ایثارگرو سلحشور در طول تاریخ، حوزه علمیه ای پر قدرت با حضور علمای برجسته وفرهیخته و دانشگاه هایی متعدد با حضور اساتید دانشمند افزود: حضور رهبری شجاع، بصیر و عظیم الشانی همچون امام خمینی و جانشین بر حق ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولتمردانی آگاه ومخلص از مهم ترین دلایل قرار گرفتن ایران اسلامی به عنوان کانون گفتمان عدالت محور در دنیا است.
وی با اشاره به اینکه مرکز گفتمان ظلم در دنیای امروز آمریکاست افزود:گفتمان های عدالت محور و  ظلم محور آشتی ناپذیرند و این دو گفتمان در طول تاریخ با هابیل وقابیل شروع شد و تا امروز ادامه پیدا کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی همچنین به هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص اشاره کرد وافزود: رهبر معظم انقلاب  اسلامی در بخش های مختلف از جمله برجام و رکود در کشور با هشدار هایی حجت را بر همه تمام کردند .
امام جمعه کیش همچنین با محکوم کردن جنایات آل خلیفه در بحرین و ظلم و جنایت علیه شیعیان این کشور و کودک کشی آل سعود در یمن گفت: رژیم جنایت کار آل سعود با دلار های نفتی جلوی قطعنامه های شورای سازمان ملل  علیه جنایات خود در یمن را می بندد.
خطیب جمعه کیش بهره برداری از مرحله اول طرح  مصلی بزرگ جزیره کیش را در دومین جمعه ماه مبارک رمضان دستاوردی بزرگ برای تمامی مسئولان ومردم جزیره کیش برشمرد وافزود:بنایی که امروز با پشتکار مسئولان دلسوز سازمان منطقه آزاد کیش به بهره برداری رسید بنایی تاریخی  وماندنی است که سالها ی سال محل عبادت مومنان این جزیره خواهد بود. 
وی همچنین از علی اصغر مونسان  مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ، معاونان و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش  به جهت پشتکار و انگیزبالا برای بهره برداری هرچه سریعتر مصلی بزرگ کیش در ماه مبارک رمضان تقدیر و قدردانی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در پایان ولادت  با سعادت کریم اهل بیت عصمت و طهارت حضرت امام حسن مجتبی (ع)را  بر همه رهروان ولایت تبریک و شهادت سردار رشید اسلام دکتر مصطفی چمران را به جامعه اساتید دانشگاهی و دانشگاهیان تبریک وتسلیت گفت.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.