خطبه های نماز جمعه

 امام جمعه موقت کیش گفت: آمریکا هیچگاه مزیت قابل افتخاری نداشته است که بتوان عهد و پیمانش را باور کرد.

 حجت الاسلام و المسلمین حقانی در خطبه های نماز جمعه با استناد به فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام و بدعهدی های آمریکا گفت: رهبر انقلاب به شیوایی و در کمال دقت و همه جانبه نگری زوایای خلق و خوی استکبار جهانی را برشمردند و خاطر نشان کردند بدعهدی های امریکا درخصوص اجرای برجام به جوانان امروز و آینده ثابت کرد که این کشور همان شیطان بزرگ و دست از منفعت طلبی و زیاده خواهی برنداشته است .
وی با اشاره به کودتای اخیر در ترکیه گفت: اگر مشخص شود امریکا در کودتای ترکیه نقش داشته است، بدعهدی و نامردی آن در مورد هم پیمانان و متحدانش نیز بیشتر برملا می شود همانطور که با سران مصر و لیبی مشخص شد.
خطیب جمعه کیش در فراز دیگری از خطبه ها با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار گفت: خبرنگاران سفیران عرصه اطلاع رسانی هستند که با صداقت و شجاعت اخبار را به گوش مردم می رسانند.
وی افزود: دشمن شناسی و نیفتادن به دام جریانات حاشیه ای از هوشیاری خبرنگاران است و آنان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند.
حجت الاسلام و المسلمین حقانی هفته حج را نیز گرامی داشت و گفت: مسئولان کشور مراقب حفظ عزت مردم هستند و با تمام توان برای حضور عاشقان در  بیت الله الحرام تلاش می کنند.
وی نکته مهم دیگری را یادآورشد و آن پرهیز از اشرافی گری و مال اندوزی بود و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دغدغه های رهبری همین است که مردم و مسئولان در دام اشرافی گری گرفتار نشوند زیرا بزرگترین آفت جامعه اسلامی همین اشرافی گری است

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.