حضور رئیس دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه لبنان در ناحیه مقاومت سپاه کیش

 رئیس دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه لبنان: روز مقاومت، روزی است که پنجه های شیطان توسط حزب الله شکسته شد.

 رئیس دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه لبنان گفت: روز مقاومت را روز پیروزی و شکسته شدن پنجه های شیطان توسط حزب الله لبنان دانست.
حجت الاسلام علیرضا بی نیاز، رئیس دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه همزمان با روز مقاومت و پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه بر رژیم غاصب اسرائیل و استکبار جهانی با حضور در جمع بسیجیان سپاه کیش گفت:پس از طرح بیداری اسلامی درمنطقه، استکبار جهانی با ترس از گسترش اسلام و انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه به ویژه سوریه و لبنان طرح اسلام هراسی را آغاز کرد.
وی با اشاره به شکل گیری اختلافات و جنگ های داخلی و خارجی به ویژه سوریه که در محورهای مقاومت است،گفت:  دشمنان مقاومت تلاش دارند تا سوار بر موج اختلافات منافع خود را تثبیت کنند.
حجت الاسلام بی نیاز افزود: با تمامی تلاش های دشمن، مقاومت توانست زمینه های آزادی و آزادگی و افکار آزادی خواهی را ایجاد کند.
رئیس دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به آثار بحران در سوریه افزود: حکومت های مخالف بیداری اسلامی در تلاش اند تا با استفاده از دین در میان مسلمانان تفرقه اندازی کرده و به مطامع خود دست یابند به همین دلیل با ایجاد یک حکومت اسلامی جدید و مخالف با مقاومت یا حکومت دولت اسلامی عراق و شام (داعش) با اسلام هراسی در جامعه از گسترش اسلام جلوگیری می کنند و مسلمانان را در برابر یکدیگر قرار می دهند.
وی ادامه داد: در سال های گذشته و پیش از به وجود آمدن داعش گرایش مردم غیر مسلمان به اسلام چشمگیر بود و این مسئله نگرانی هایی را برای کشورهای غربی و شرقی به خصوص استکبار جهانی به وجود آورده بود.
حجت الاسلام بی نیاز تاکید کرد: بسیاری از معترضین به دولت در سوریه و یاری کنندگان داعش از مردم سوریه نیستند.
وی با اشاره به آمار مرکز مطالعات آلمان گفت: بیش از 36 هزار نفر از 93 کشور در5 سال گذشته میان معترضان به جنگ علیه دولت سوریه پیوسته اند.
رئیس دانشگاه المصطفی العالمیه جنگ معترضین و داعش در منطقه علیه سوریه را یک جنگ نیابتی برشمرد و گفت: هم اکنون حدود 300 هزار نفر از مردم عادی در محاصره دشمنان قرار دارند و امید است با کمک خداوند و پیروزی رزمندگان مدافع حرم با کمترین تلفات و خسارت به زودی شاهد آزادی مردم بی گناه باشیم.
این نشست با حضور امام جمعه کیش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کیش، فرماندهان پایگاه های بسیج، پرسنل سپاه کیش و سپاه فرودگاه و جمعی از بسیجیان در نمازخانه ناحیه مقاومت سپاه کیش برگزار شد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.