ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی سخت ترین تحریم ها را پشت سر گذاشت

 رزمندگان دفاع مقدس در جنگی نا برابر توانستند با توکل به خدا ، پایمردی و پیروی از ولایت برابر دشمن پیروز شوند.

 حجت الاسلام والمسلمین علیدادی امام جمعه کیش در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت  هفته دفاع مقدس گفت: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی سخت ترین تحریم ها را پشت سر گذاشت و در دوران دفاع مقدس هزاران شهید ،جانباز و رزمنده از مرز و بوم ایران اسلامی دفاع کردند.
وی همچنین با تبریک عید غدیر گفت: مهمترین درس غدیردر 2 محور تبعیت از روش و منش امام معصوم امیر المومنین علی (ع) و جریان پویای رهبری مولای متقیان و اداره کشور به بهترین شکل ممکن خلاصه می شود  .
وی به نامه ها و فرامین حضرت علی (ع) به فرمانداران و استانداران هم اشاره کرد و گفت : مضامین این فرمان نامه ها به حدی محکم و روشنگرانه است که منشور سازمان ملل را که بیش از90 حقوقدان بین المللی نوشته اند نیست.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی از واقعه صبرا و شتیلا و کشتار مردم بی دفاع فلسطین هم یاد و در سخنانی حکام جنایتکار رژیم غاصب صهیونیستی را ناقضان حقوق بشر عنوان کرد و گفت: سران کشورهای غربی و حامیان اسرائیل بی پرده و با صراحت از این رژیم جعلی و جنایتکار حمایت می کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز سال تحصیلی هم اشاره کرد و گفت: برای کودکان و نوجوانانی که آینده ساز ایران اسلامی هستند در زمینه آموزش و پروش هرچه هزینه کنیم سرمایه گذاری است .
خطیب جمعه کیش با اشاره به روز شعر وادب پارسی و گرامیداشت استاد شهریار از این شاعر توانمند کشورمان به نیکی یاد کرد.
وی همچنین میلاد فرخنده امام هادی (ع) را تبریک گفت و به بهره گیری از سیره امامان معصوم تاکید کرد

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.