ایجاد امنیت و آرامش برترین ماموریت نیروی انتظامی است

 امام جمعه کیش با بیان اینکه آتش جنگ و ناامنی در کشورهای منطقه گسترده است افزود: ایجاد امنیت و آرامش که از برترین ماموریت های نیروی انتظامی است بالاترین نمره را در کشور به خود اختصاص داده است .

حجت الاسلام حسن علیدادی روز شنبه به مناسبت هفته ناجا و در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که در مقر فرماندهی نیروی انتظامی کیش برگزار شد اظهار کرد : امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در آمادگی کامل دفاعی بسر می برند و ایران در فهرست کشورهای قدرتمند منطقه است.
وی اظهار داشت: نیروی انتظامی با حفظ اقتدار با اخلاق مناسب و توجه به مبانی دینی توانسته آرامش و امنیت کامل را در کشور برقرار کند.
حجت الاسلام علیدادی با تاکید بر اینکه آتش جنگ و ناامنی در کشورهای منطقه و به صورت گسترده در مرزها وجود دارد گفت: نیروی انتظامی با ایجاد امنیت و آرامش که از برترین ماموریت های ناجا است توانسته بالاترین نمره را در کشور کسب کند .
وی حفظ اقتدار را از دیگر مولفه های ماموریت نیروی انتظامی عنوان کرد و یادآور شد: حفظ اقتدار همراه با اخلاق و توجه به مبانی دینی است که ناجا موفق شده در کنار رعایت اخلاق و مسائل ارزشی و دینی آن را عملیاتی کند.
حجت الاسلام علیدادی اخلاق محوری در نیروهای انتظامی را مهم و ارزشمند دانست و افزود: نیروی انتظامی در این بخش نیز مثال زدنی ظاهر شده و به خوبی عمل کرده است.

* توسعه امنیت اخلاقی با بهره گیری از فرهنگ از اولویت های ناجا است
فرمانده انتظامی ویژه کیش نیز در این مراسم با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا ماه محرم را فرصتی در راستای توسعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت افزایی و روشنگری عنوان کرد .
سرهنگ رحیم جهانبخش با بیان اینکه باب شهادت همچنان بازاست افزود : باید در مسیر ارزشها و مسیری که در راه آن خون تقدیم انقلاب اسلامی کرده ایم ثابت قدم و استوار باشیم و آن را پاس بداریم.
وی اعتیاد را پدیده ای شوم و خانمان سوز دانست و گفت : یکی از دردهای اساسی جامعه بشری مواد مخدر است که جمهوری اسلامی نیز در مسیر مبارزه با آن شهدا ی زیادی را تقدیم کشور کرده است .
امنیت اخلاقی و اجتماعی در حوزه مبارزه با جنگ نرم، روشنگری و بصیرت افزایی، تذکر و ارشاد با ملایمت و به دور از تحکم و جایگاه سلبی، توسعه امنیت اخلاقی با بهره گیری از فرهنگ از دیگر اولویت های بود که سرهنگ جهانبخش بدان اشاره کرد .
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در جزیره کیش با حضور، معاون فرهنگی - اجتماعی سازمان منطقه ازاد کیش ، رئیس دادگستری ،امام جمعه اهل سنت، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، فرمانده بسیج سپاه کیش ، فرمانده نیروی هوایی ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، روسای ادرات در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی کیش برگزار شد .
قرائت پیام سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به مناسبت هفته ناجا ، اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ، تقدیر از پیشکسوتان نیروهای مسلح، بازنشستگان و برگزیدگان مسابقات داخلی نیروی انتظامی از دیگر بخش های این مراسم بود.
در پایان مراسم پس از رژه نیروها از مقابل جایگاه ،بیش از ۱۱۵ کیلوگرم از انواع مواد مخدر که با همکاری نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر کیش در عملیات های مختلف کشف و ضبط شده بود امحاء شد.
نهم تا پانزدهم مهرماه به عنوان هفته بزرگداشت نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.