دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه فرصت طلب ها همیشه پس از کسب پیروزی و سودآوری اقتصادی در صحنه حاضر می شوند تا از دست رنج دیگران استفاده کنند گفت: فرصت طلب ها دشمنی آمریکا را باور ندارند و می خواهند طرح دوستی با دشمن بدهند.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه فرصت طلب ها همیشه پس از کسب پیروزی و سودآوری اقتصادی در صحنه حاضر می شوند تا از دست رنج دیگران استفاده کنند گفت: فرصت طلب ها دشمنی آمریکا را باور ندارند و می خواهند طرح دوستی با دشمن بدهند.

آیت الله احمد جنتی دبیر شورای عالی نگهبان و رئیس خبرگان رهبری در مراسم تقدیر از بسیجیان فعال که در ناحیه مقاومت بسیج کیش برگزار شد گفت: پس از پیروزی انقلاب با رهبری امام خمینی(ره) این شما، نیروهای انقلابی بودید که لبیک گفتید تا اسلام زنده بماند.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به قشر مستضعف، حل مشکلات مردم و اجرای عدالت از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بود افزود: درراه دست یابی به این اهداف عالی خسارت های جانی، مالی، تحریم ها و محرومیت های  بسیاری را متحمل شدیم اما به لطف خداوند تا کنون علی رغم تمام این مشکلات موقعیت های خوبی را در جهان کسب کرده ایم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود ۸ سال جنگ تحمیلی پیشرفت های علمی خوبی به دست آمده است اظهار کرد: هیچ جای دنیا نمونه این کشور دیده نمی شود که با وجود جنگ و محاصره پیشرفت های علمی و خدمات فراوانی داشته باشد که جمهوری اسلامی ایران در طی ۳۷ سال گذشته به مردم به خصوص روستائیان و محرومان داشته است.

وی اظهار کرد: هرجا که پای جان دادن و شهادت در میان است بچه های انقلابی، بسیج و سپاه در خط مقدم و صف اول ایستاده اند ولی پس از کسب موفقیت،  پایان جنگ و آرام شدن کشور و سودآوری اقتصادی فرصت طلب ها پیدا می شوند و نیروه های ارزشی و کسانی که سفره را گسترده اند کنار زده شده و سودجوها وارد صحنه می شوند.

آیت الله جنتی به زمان پیامبراکرم(ص) اشاره کرد و افزود: در زمان پیامبرگرامی اسلام نیز نمونه های فراوانی از این افراد سودجو و فرصت طلب وجود دارد.

وی با یادآور تاریخ وقایع اسلام اظهار کرد: در زمان جنگ ها افرادی مانند سلمان و ابوذر و دیگر یاران پیامبر(ص) در صف اول مبارزات حضور داشتند اما پس از پیروزی لشکر اسلام، زمانی که حکومت اسلامی قدرتمند و رو به گسترش به وجود آمد و پیامبر رحلت فرمود، نوبت فرصت طلب ها رسید که وارد صحنه شدند و با آواره کردن نیروهای اسلامی و پیشرو آنان را قتل عام کرده و حکومت به دست بنی امیه و بنی عباس که دشمن اسلام بودند افتاد و آنان وارث قدرت و حکومت اسلامی شدند.

دبیر شورای نگهبان ادامه داد: در آن زمان حضرت علی (ع) خانه نشین شدند اما در انقلاب اسلامی و با حمایت مردم ولایتمدار اگرچه ناملایماتی بر سر راه بود اما رهبر انقلاب با هوشمندی و درایت کار را به دست گرفته و اجازه ندادند دشمن وارد صحنه شود و ثروت ملی را به دست گرفته و هر کاری می خواهد انجام دهد.

وی ادامه داد: اما کسانی هستند که حداکثر سوء استفاده را از این موقعیت ها می کنند. کسانی که باید کنار زده شوند مانند حقوق بگیران نجومی که متأسفانه برخی مقامات نه تنها با این افراد برخورد نکردند بلکه از آن ها دفاع نیز می کنند.

آیت الله جنتی با تاکید بر اینکه کسانی که نظام را حفظ می کنند شما بسیجیان و نیروهای انقلابی هستید افزود: برطبق فرمایشات مقام معظم رهبری حوزه های علمیه، مجلس، خبرگان و همه باید انقلابی باشند تا در نهایت بچه های انقلاب و کشور رشد کنند و در مقابل دشمن بایستند.

وی با بیان اینکه دشمن بیکار ننشسته و هرچه بتواند دشمنی می کند تصریح کرد: فرصت طلب ها دشمنی آمریکا را باور ندارند و می خواهند طرح دوستی با دشمن بدهند. آمریکا دشمن است و در هر مقطعی با ما دشمنی می کند و این دشمنی را در برجام ثابت کرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مشکلات را باید تحمل کرد گفت: فرزندان این انقلاب در هر لباس و کسوتی که باشند نگهدارنده اصول، پایه و اساس این انقلاب هستند.

وی با اشاره به وجود ذخایر ومعادن فراوان و نعمت های الهی و طبیعی بسیار در ایران اسلامی افزود: این مملکت، از نظر معادن، مواد اولیه و استعدادهای انسانی مملکت غنی است و در دنیا این همه نیروهای مستعد پیدا نمی شود که هرجا میدان داده شده خود را نشان داده اند و مخلصانه و بدون هیچ گونه چشم طمعی وارد شده، کارکرده اند.

آیت الله جنتی با تاکید بر اینکه در زمان کار و تلاش فرصت طلب ها به انتظار نشسته اند اظهار کرد: اینجا فرصت طلب ها پیدایشان نمی شود؛ آن ها منتظر نتیجه کار هستند تا بهره برداری کنند.

وی به فتنه ۹ دی و حضور حماسی مردم اشاره کرد و یادآور شد: در ۹ دی مردم فتنه را سرکوب و نابود کردند بدون اینکه نیازی به حضور نیروهای نظامی باشد.

دبیر شورای نگهبان ادامه داد: مردم با بصیرت و ولایتمداری به صحنه آمدند و با منزوی و محکوم کردن دشمن  آتشی را که در طی ۸ سال دشمن در تلاش برای افروختن آن بود خاموش کردند.

وی با اشاره به فعالیت های گسترده بسیج از ابتدای تشکیل اشاره کرد و افزود: شما بسیجیان به خود افتخار کنید که به حق سربازان امام زمان(عج) هستید.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان خصوصیات سربازان امام زمان(عج) ابراز کرد: سربازان امام زمان(عج) جوانانی هستند که با تحمل سختی ها بدون هیچ چشم داشتی کار و تلاش می کنند و جان خود رار در راه خدا ایثار می کنند.

وی خاطر نشان کرد: همین قشرجوان و انقلابی هستند که امنیت کشور را حفظ کرده و با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند. کسانی که نبض کار را به دست گرفته و با هدایت رهبری کارها را مدیریت می کنند.

جت الاسلام فراشی نماینده ولی فقیه در سپاه کیش نیز در این مراسم از آیت الله جنتی درخواست کرد تا نامه ای را که با امضای بسیجیان برای دیدار از رهبری تنظیم شده به دست ایشان برسانند وافزود: بسیجیان جزیره کیش آرزومند دیدار مقام معظم رهبری هستند و این درخواست را بارها اعلام کرده اند و این بار درخواست می شود نامه بسیجیان مشتاق جزیره کیش به دست شما به رهبر معظم انقلاب تقدیم شود.

مراسم تقدیر از بسیجیان فعال جزیره کیش با حضور آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان، حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کیش، حجت الاسلام فراشی نماینده ولی فقیه در سپاه کیش، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از بسیجیان جزیره کیش در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش برگزار شد.

در این مراسم از بسیجیان فعال جزیره  کیش با اهداء لوح و هدایایی از سوی فرماندهی سپاه کیش تقدیر و سپس نماز جماعت به امامت آیت الله جنتی برگزار شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.