رفتار جمهوری اسلامی در دفاع از ملتهای مظلوم خوشایند ساکنان کاخ سفید نیست

 امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه رفتار جمهوری اسلامی در دفاع از ملتهای مظلوم جهان خوشایند ساکنان کاخ سفید نیست افزود: ما از رفتن و آمدن کسی نگران نمی شویم ، مبارزه ما همچنان ادامه دارد و در این مسیر باید مقاومت و ایستادگی کنیم .

 حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته کیش با تاکید بر رعایت تقوای الهی در تمامی امور زندگی به حادثه فرو ریختن ساختمان پلاسکو و تسلیت شهادت تعدادی از آتش نشانان اشاره و ابراز امیدواری کرد که آنان مورد رحمت حق تعالی قرار بگیرند و بزودی بستر رها شدن آنان از زیر آوار فراهم شود.
وی این حادثه را درس بزرگی برای شهر تهران وسایر کلان شهرهای بزرگ و همچنین مسئولان دانست و بر ضرورت آمادگی بخش های مختلف کشور برای مقابله با بلایی مشابه و خدمت رسانی تاکید کرد.
خطیب جمعه کیش در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث روز در بحرین اشاره کرد و گفت : آل خلیفه برای پایداری حکومت خود دست به هر جنایتی می زند که اعدام جوانان مبارز و حمله ور شدن به آزادیخواهان از آن جمله است .
حجت الاسلام علیدادی با انتقاد از سکوت مطلق مجامع بین المللی در دفاع از ملت مظلوم بحرین اظهار کرد :مجامع مدافع حقوق بشر کوچکترین دفاعی از این ملت مظلوم نمی کنند ، آنچه که امروز در بحرین شاهد آن هستیم در همان راستای فشارها و ظلم هایی بود که رژیم شاه در سال 57 مرتکب شد.
وی با یاد آوری اینکه ملت مظلوم بحرین ماهها است که در زیر بمباران وحشیانه آل سعود قرار دارند گفت : هیچکس در دنیا سئوال نمی کند که این ملت به چه جرمی باید این همه مورد ظلم قرار گیرد.
خطیب جمعه کیش به ورود شخصیتی به ظاهر سفید و در باطن سیاه به کاخ سفید به عنوان رئیس جمهور آمریکا در آینده ای بسیار نزدیک اشاره کرد و افزود: این امر نمادی از واقعیت موجود در آمریکا است ، رئیس جمهور آمریکا به زودی قدرت را بدست می گیرد و وارد کاخی می شود که آمریکا در یکصد سال اخیر شاهد جنایات متعدد به مردم مظلوم بوده است و در تبلیغات انتخاباتی اخیر موجودیت آمریکا به صورت واقعی نشان داده شد.
خطیب جمعه کیش با بیان اینکه اختلافات ما با آمریکا جدی است و وابسته به اینکه چه کسی به کاخ سفید برود و چه کسی از آن بیرون بیاید نیست اظهار کرد : برای ما فرقی ندارد که چه کسی حاکم شود چرا که ما ملتی مستقل ، آزاد ، انقلابی و مسلمان هستیم و از مظلومان عالم در مقابل ظلم و ستم دفاع می کنیم.
امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه رفتار ما در دفاع از ملت مظلوم جهان خوشایند ساکنان کاخ سفید نیست افزود: ما از رفتن و آمدن کسی نگران نمی شویم ، مبارزه ما همچنان ادامه دارد و در این مسیر مقاومت و ایستادگی می کنیم و به عنوان کشوری که سردمدار دفاع از مظلوم است باید هزینه کنیم تا روزی که حکومت را بدست صاحب اصلی آن بسپاریم .
حجت الاسلام علیدادی اظهار کرد: در استانه نزدیک شدن به ایام الله فجر و روزهای اوج انقلاب اسلامی تا پیروزی آن هستیم و بهمن ماه روزهایی به یاد ماندنی و مهمی در تاریخ هستند.
امام جمعه کیش مناسبت دیگر این هفته را اشغال نظامی فرودگاه مهر آباد توسط عوامل وقت برای جلوگیری از ورود حضرت امام (ره) عنوان کرد و گفت: نورانیت و مقبولیت با ابزار مادی قابل کنترل نیست ، روحیه ، پیامها و منویات امام در دل ها نشسته بود و با بستن فرودگاه نمی توانست بر دلها تسلط پیدا کرد.
وی افزود : فشار افکار عمومی به دولت وقت به گونه ای بود که منجر به بازگشایی فرودگاه مهر آباد شد.
به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام علیدادی تحصن روحانیان در دانشگاه تهران به رفتار زشت و ناشایست بختیار که روزی خود را آزادیخواه معرفی می کرد و همچنین بستن فرودگاه بر روی رهبر مبارزان تراز اول در آن زمان را از دیگر درس های عبرت آموز در تاریخ انقلاب اسلامی دانست .
خطیب جمعه کیش در بخشی از خطبه های نماز جمعه به تفاوت های دنیوی و اخروی اشاره کرد و گفت : راه جبران اعمال در این دنیا وجود دارد اما در آخرت چنین امکانی نیست.
وی اظهار کرد : گرفتاری های که انسان در طول زندگی با آن مواجه می شود به اختیار خود انسان نیست ، در روایتی از حضرت علی (ع) نقل شده است که گرفتارهای برای ظالم ، ادب و برای مومنان امتحان و آزمایش الهی و برای انبیاء الهی نیز یک درجه است .
حجت الاسلام علیدادی عمر را ثروتی برای انسان عنوان کرد و گفت : در این عمر مقام ، ثروت ، صحت و سلامت وجود دارد که هریک می تواند موجبات سعادت انسان را فراهم سازد.
وی تصریح کرد : کسانی که در دنیا دچار خسران می شوند به این دلیل است که از ثروت های موجود همچون عمر ، موقعیت و عقل به درستی استفاده نکرده اند و دچار خسران شده اند .
نماز جمعه این هفته کیش با حضور حجت الاسلام مهدی طائب رئیس قرار گاه عمار ، جمعی از مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی و مردم مومن در مصلای بزرگ کیش برگزار شد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.