امام جمعه اهل سنت کیش:آمریکا منشاء اقدامات تروریستی در جهان است

 امام جمعه اهل سنت کیش با بیان اینکه آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم در منطقه جنگ و خونریزی به راه می اندازد افزود : سرچشمه تمامی اقدامات تروریستی در جهان آمریکاست.

شیخ یعقوب شمس روز یکشنبه در مورد حرکت های ترامپ بعد از تصدی ریاست جمهوری گفت : تفاوتی نمی کند که چه کسی بر مسند قدرت در آمریکا باشد ، دولتمردان این کشور در طول تاریخ ثابت کرده اند که سیاست متمرکز و واحدی ندارند و به گفته ها و تعهدات خود در قبال کشورها پایبند نیستند .
وی اظهار کرد: سیاستمداران این کشور با دروغ و به بهانه مبارزه با تروریسم در کشورهای منطقه جنگ و خونریزی به راه می اندازد .
امام جمعه اهل سنت کیش تصریح کرد : آمریکا در حالی به بهانه مبارزه به تروریسم ؛مردم کشورهایی همچون عراق ، افغانستان را به خاک و خون می کشد که خود پرورش دهنده تروریسم است .
وی تاکید کرد : سرچشمه تمامی اقدامات تروریستی آمریکا است و تروریست ها مورد حمایت آمریکا بوده و هستند و امروز این موضوع به یک معضل بزرگ در جهان تبدیل شده است .
شیخ یعقوب شمس به حضور آمریکا در افغانستان به بهانه معدوم کردن و ریشه کن ساختن مواد مخدر اشاره کرد و به ایرنا گفت : این حضور نه تنها سبب از بین رفتن تولیدات این مواد در افغانستان نشد بلکه امروز با افزایش آن در این کشور روبرو هستیم .
امام جمعه اهل سنت تصریح کرد:نباید به امریکا و افرادی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شوند دل ببندیم چرا که دولتمردان این کشور همواره با ابزار زور و قلدری تلاش می کنند کشورها را زیر پرچم قدرت خود در آورند .
وی با بیان اینکه برای جمهوری اسلامی فرقی نمی کند که چه کسی در راس قدرت آمریکا قرار بگیرد افزود : جمهوری اسلامی ایران همواره اهل منطق و گفت وگو بوده است و با هیچ کشوری دشمنی ندارد .
شیخ یعقوب شمس تصریح کرد: مردم ما سالهاست در مقابل تحریم های ظالمانه آمریکا و ایادی استکبار ایستادگی کرده اند و فشارها نمی تواند خللی به اراده آنها در حمایت از نظام وارد سازد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.