ثبت نام 50 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کیش

 بخشدار کیش از ثبت نام 32 نفر از جزیره کیش ، شش نفر از هندورابی و 12 نفر از لاوان برای نامزدی شورای شهر و روستا خبر داد.

احمد زاهدی روز دوشنبه در مورد مجموع ثبت نام کنندگان نهایی برای نامزدی شورای شهر و روستا پس از پایان مهلت تعیین شده اظهار کرد : 32 نفر از جزیره کیش شامل چهار نامزد زن و 28 نفر مرد برای شرکت در انتخابات شوراها ثبت نام کرده اند.
وی گفت : از جزیره هندورابی نیز شش نفر برای شورای روستایی و 12 نفر از لاوان شامل 2 زن و 10 مرد برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند.
زاهدی در مورد سن اعضای شرکت کننده برای انتخابات شورای شهر کیش گفت : کم سن ترین اعضاء متولد 1368 و مسن ترین آن متولد 1333 است ، همچنین در شورای شهر روستا نیز کم سن ترین شرکت کننده متولد سال 1370 و مسن ترین آن متولد 1349 است .
وی تصریح کرد :برای شورای شهر کیش هشت نفر به عنوان اعضای شورای انتخاب خواهند شد که پنج نفر اصلی و سه نفر علی البدل خواهند بود .
بخشدار کیش گفت : در شوراهای روستایی نیز پنج نفر انتخاب می شوند که سه نفر اصلی و 2 نفر عضو علی البدل هستند.
زاهدی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود : این حضور سبب ناامیدی دشمنان نظام خواهد شد که همواره در صدد ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان هستند.
وی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رئیس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت سال 96 را تضمین کننده ثبات و اقتدار کشور در عرصه منطقه ای و جهانی دانست و گفت : وظیفه شرعی و ملی همه است تا با حضور پرشور خود در انتخابات ، نقشه شوم دشمنان را خنثی و امید یاوه گویان را به یاس تبدیل کنند.
احمد زاهدی اوایل اسفند سال 95 به عنوان بخشدار جزیره کیش معرفی شد.
پیش از این علیرضا احمدی سلیمانی عهده دار این سمت بود.
به گزارش ایرنا ، نام نویسی برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 30 اسفندماه آغاز شد و تا ساعت 24 شامگاه یکشنبه ششم فروردین ماه جاری ادامه داشت.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت امسال در سراسر کشور برگزار می شود.
جزیره کیش با 91.5 کیلومتر مربع مساحت و حدود 36 هزار نفر جمعیت در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس در استان هرمزگان واقع شده است .
جزیره لاوان در جنوب ایران از توابع بخش کیش، شهرستان بندر لنگه، واقع در استان هرمزگان است.
جزیره هندورابی نیز با 22.8کیلومتر مربع مساحت در فاصله 325 کیلومتری از بندر عباس واقع شده و از جزایر ایرانی خلیج فارس و توابع بخش کیش است. این جزیره حد فاصل بین دو جزیره کیش و لاوان قرار گرفته است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.