امام جمعه کیش :رئیس جمهور اصلح با گفتمان انقلاب اسلامی هماهنگ و همراه است

 امام جمعه کیش با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای افزود : وظیفه مهم مردم در این صحنه انتخاب رئیس جمهور اصلحی است که با گفتمان انقلاب اسلامی هماهنگ تر و همراه تر باشد .

 حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته کیش با تاکید بر رعایت تقوای الهی به برگزاری دو انتخابات مهم پیش رو ( انتخابات شوراها و ریاست جمهوری ) اشاره کرد و گفت : حضور حداکثری در پای صندوق های رای وطیفه تک تک آحاد جامعه است .
وی وظیفه دوم مردم در انتخابات را انتخاب فرد اصلح عنوان کرد و گفت : اصلح یعنی فردی که از همه لایق تر ، شایسته تر ،قوی تر و با گفتمان انقلاب اسلامی هماهنگ تر و همراه تر باشد.
حجت الاسلام علیدادی تاکید کرد : باید جست وجو کنیم که گفتمان کدام یک از کاندیداها با گفتمان نظام جمهوری اسلامی هماهنگ تر است و کدام یک با آن فاصله دارند ؟ رئیس جمهور اصلح ، قوی ، توانمند ، مومن ، لایق و برجسته در بین کاندیداهایی که خود را مطرح می کنند آن کسی است که هماهنگ و همراه با گفتمان نظام جمهوری اسلامی باشد .
حجت الاسلام علیدادی با اظهار تاسف از اینکه برخی به دنبال خط اختلاف و فتنه در کشور هستند افزود : آنها انتظار می کشند تا انتخاباتی برگزار شود تا شیرینی آن را به کام مردم تلخ کنند .
وی گفت : دشمنان قسم خورده و خارجی از ماهها قبل تلاش کرده اند تا بذر این اختلاف و فتنه را که بوسیله برخی افراد نا اهل و بی بصیرت در کشور کاشته می شود آبیاری کنند و کشور را دچار اختلاف و درگیری کنند حادثه تلخی که در سال 88 رقم خورد همان فتنه ای که دشمنان داخلی و خارجی برای تحقق آن دست به دست هم دادند که هزینه زیادی بر نظام جمهوری اسلامی تحمیل شد.
خطیب جمعه کیش گفت : امروز نیز با کمال تاسف شاهدیم برخی تلاش دارند بذر فتنه را بکارند و انتظار دارند این بذر به سرعت رشد کند و نتیجه بگیرند ، این افراد معلوم الحال هستند .
وی تصریح کرد : برخی از این افراد به رغم اینکه می دانند شورای نگهبان صلاحیت آنها را رد می کند به چه دلیل در انتخابات ثبت نام می کنند ؟ برای اینکه هزینه شورای نگهبان را بالا ببرند ؟،کسانی که حداقل صلاحیت ها را هم ندارند تا کسانی که می دانند پرونده آنها چیست به غیر از اینکه با هدف کاشتن بذر فتنه به میدان می آیند آیا هدف دیگری می توان برای حضور آنها متصور شد ؟
خطیب جمعه کیش تاکید کرد : در شرایط فعلی کشور نیاز به رئیس جمهوری داریم که تمام قد در مقابل استکبار جهانی و دشمنان خارجی بایستد و در داخل کشور تمام توجه وی به گفتمان نظام جمهوری اسلامی و فرمایشات رهبر معظم انقلاب و منویات امام راحل باشد .
به گزارش ایرنا ، وی با اشاره به بد عهدی های آمریکائیان در بحث برجام تصریح کرد : همه شاهدیم هر جا خلایی در برجام بود آنها سوء استفاده و بد عهدی کردند ، امروز دیگر کسی در کشور نمی تواند ادعا کند که مذاکره با آمریکا و کنار آمدن در صحنه بین الملل مشکلات را حل خواهد کرد .
خطیب جمعه کیش اضافه کرد : هر گاه تروریست ها با ضعف روبرو شدند آمریکائیان از آنها حمایت کردند آنها به قوانین بین المللی اعتقاد و پایبندی ندارند و دیدیم که رژیم صهیونیستی چگونه با موشک به پایگاه های جبهه مقاومت و سوریه حمله کرد؟.
وی با بیان اینکه آمریکا در صحنه بین الملل زورگویی می کند افزود :اگر آمریکائیان مدعی حمایت از حقوق بشر هستند چگونه در مقابل حمله و محاصره یمن سکوت کرده اند ؟ آنها اگر از حقوق بشر حمایت می کنند چرا در مقابل کشتار هزاران زن و کودک مظلوم این کشور واکنشی از خود نشان نمی دهند؟
امام جمعه کیش تصریح کرد : امروز کشور در موقعیت حساسی قرار گرفته است که نیاز به بصیرت کامل داریم ، امروز گرگ ها کمین کرده اند و وضعیت کشور را با دقت رصد می کنند، بدانید دشمنی آمریکا هیچگاه با ما تمام نخواهد شد.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه کیش با ابراز نگرانی از وضعیت آموزش و پرورش کیش گفت : از وزرات آموزش و و پرورش می خواهم تصمیم نهایی خود را در باره این وضعیت بگیرند در غیر این صورت از تریبون نماز شفاف سازی خواهم کرد.
امام جمعه کیش با بیان اینکه وقت منطقی به مسئولان در این زمینه می دهم تاکید کرد : در صورتی که نتیجه نداد و تصمیمی اتخاذ نشد آنچه در آموزش و پرورش کیش اتفاق افتاده است را برای مردم به صورت کامل بیان خواهم کرد؛ مردم حق دارند بدانند ؛چرا به حقوق مردم توجه نمی شود؟ ، تا کی سکوت کنیم و سخن نگوییم ؟.
وی با اعلام اینکه تریبون نماز جمعه محل انتقال مشکلات مردم است افزود : وظیفه دینی ما دفاع از حقوق مردم است .
امام جمعه کیش با تسلیت شهادت رنتیسی رهبر جنبش مقاومت فلسطین (حماس) بدست رژیم غاصب صهیونیستی گفت : سالها از شهادت این مجاهد ارزشمند می گذرد این شهید جان خود را در راه مبارزه با استکبار تقدیم کرد.
وی روز 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ارتش را به دلاور مردان شجاع ، مخلص و وظیفه شناس در کشور و جزیره کیش تبریک گفت و افزود :بخش قابل توجهی از امنیت امروز کشور با دست توانمند فرزندان این مرز و بوم رقم خورده است.
نماز جمعه این هفته کیش با حضور مردم مومن در مصلای بزرگ جزیره کیش برگزار شد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.