بیش از 25 هزار نفر در کیش واجد شرایط رای دادن هستند

 بخشدار کیش با بیان اینکه نتیجه بررسی صلاحیت دواطلبان دوم اردیبهشت ماه به داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا اعلام می شود گفت : از بین جمیعت حدود 40 هزار نفری کیش ،بیش از 25 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند .

احمد زاهدی روز دوشنبه افزود : بررسی تعیین صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیات های اجرایی به پایان رسیده و برای اعلام نظر نهایی به هیات های نظارت ارسال شده است که آنها نیز تا اول اردیبهشت نتیجه نهایی را به بخشداری ها و فرمانداری های اعلام خواهند کرد.
وی گفت: نظر نهایی هیات نظارت در مورد تایید صلاحیت ها نیز دوم اردیبهشت ماه به داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا اطلاع داده می شود .
زاهدی تصریح کرد: داوطلبانی که صلاحیت آنها تائید نشده باشد چهار روز فرصت دارند تا اعتراض خود راهمراه با مستندات اعلام کنند که پس از آن هیات های نظارت نیز در یک بازه زمانی 10 روزه به بررسی دوباره صلاحیت افراد می پردازند.
بخشدار کیش زمان تبلیغات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و داوطلبان شورای شهر را 21 اردیبهشت ماه عنوان کرد و افزود : این فرصت تا 24 ساعت قبل از روز اخذ رای قانونی است .
این مقام مسئول در بخشداری کیش با اعلام اینکه 24 صندوق اخذ رای برای حوزه کیش، هندورابی و لاوان در نظر گرفته شده است به ایرنا گفت: از این تعداد 19 صندوق ثابت و 4 صندوق بصورت سیار فعال خواهند بود.
وی جمعیت کیش را بیش از 39 هزار و 853 نفر اعلام کرد و افزود : از این جمعیت بیش از 25هزار نفر در کیش و یک هزار و 500 نفر در لاوان و هندورابی واجد شرایط رای دادن هستند
بخشدار کیش در پایان خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو شد و گفت : حضور مردم در این صحنه مهم توطئه های دشمنان در ایجاد تفرقه و جدایی بین مسئولان و مردم را خنثی خواهد کرد.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
جزیره کیش با وسعت حدود 91.5کیلومتر مربع در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.