نامزدهای انتخابات مصلحت کشور را بر امور شخصی و جناحی ارجح بدانند

 امام جمعه اهل سنت کیش بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی تاکید کرد و گفت : نامزدهای انتخابات باید مصلحت نظام را بر مصالح شخصی ، جناحی و حزبی ارجح بدانند، فردی که برای خدمت به مردم به صحنه آمده باشد پیروز میدان خواهد بود.

شیخ یعقوب شمس روز شنبه به برگزاری انتخابات پیش رو و اهمیت آن در عرصه ملی و بین المللی اشاره کرد و گفت : در تاریخ کشور شاهد برگزاری انتخابات مختلفی بوده ایم به گونه ای که مردم عالی ترین مقام کشور یعنی رهبر معظم انقلاب را با رای و انتخاب اعضای مجلس خبرگان رهبری انتخاب می کنند.
وی با بیان اینکه هدف از انقلاب این بود که کارها و تصمیم گیری های بزرگ با حضور مردم اتفاق بیفتد افزود : رقابت سالم این است که هرنامزدی برنامه های خود را به درستی ارائه کند و در نهایت این مردم هستند که تصمیم می گیرند به چه کسانی رای دهند.
امام جمعه اهل سنت با تاکید بر اینکه تبلیغات باید از راه و امکانات قانونی انجام گیرد تصریح کرد : نامزدها و طرفداران آنها باید تنها به تبلیغ برنامه ها و عملکرد خود بپردازند و از تخریب فرد یا گروه دیگر پرهیز کنند .
شیخ یعقوب شمش با بیان اینکه افراد معرفی شده مورد تایید نظام هستند افزود : مردم از برخی شناخت خوبی دارند ؛ سایر نامزدها هم باید تلاش کنند به معرفی برنامه های خود بپردازند و مردم از بین این تعداد، اصلح ترین آنها که در مسیر اهداف نظام حرکت و به مردم خدمت می کند را انتخاب خواهند کرد.
وی داشتن تقوی ،پایبندی به انقلاب اسلامی و توجه به منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب ،تعهد و تخصص و خدمت به مردم را از ویژگی های کاندیدای اصلح برشمرد و گفت : انها باید برای خدمت به مردم به میدان بیایند نه اینکه مصالح شخصی ، حزبی و گروهی را به مصالح مردم و کشور ترجیح دهند ، فردی که برای خدمت به مردم به صحنه آمده باشد پیروز میدان خواهد بود.
امام جمعه اهل سنت کیش در مورد اهمیت حضور مردم در انتخابات بعد از برجام اظهار کرد : نباید به کشورهایی که در طول تاریخ و بعد از انقلاب با ما در دشمنی بوده و هستند دل خوش کنیم ، آنها هیچگاه به گفته های خود پایبند نبوده اند و همواره به دنبال ایجاد تفرقه و دشمنی بین مردم و مسئولان نظام هستند.
وی بر ضرورت همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان تاکید کرد و به ایرنا گفت : برای داشتن استقلال باید به خود و ظرفیت های خود تکیه کنیم ، همبستگی و وحدت توطئه های دشمنان را که در تلاش برای به زانو در آوردن کشور و نظام هستند خنثی خواهد کرد .
شیخ یعقوب شمس به سلامت انتخابات برگزار شده در کشور در طول سالهای گذشته اشاره کرد و گفت : همه مسئولان دست به دست هم دادند تا حق هیچ نامزد و رای مردم ضایع نشود.
امام جمعه اهل سنت کیش گفت : وظیفه ائمه جماعات ، جمعه و روحانیان این است تا در سخنرانی های خود مردم را آگاه و بر ضرروت رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از هر گونه بد اخلاقی ها و تخریب دیگران تاکید کنند.
وی بی تفاوتی برای حضور در انتخابات را بی تفاوتی برای سرنوشت خود و کشور عنوان کرد و گفت : حضور حداکثری مردم نشان می دهد که مردم به سرنوشت کشور خود علاقه مند هستند و این حضور ،مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام خواهد بود.
شیخ یعقوب شمس با بیان اینکه مردم باید در این برحه تاریخی احساس مسئولیت کنند و در انتخابات حضوری جدی داشته باشند، افزود: مردم ایران مردمی آگاه ، بصیر و پشتیبان نظام هستند و این را در تاریخ انقلاب با حضور خود در صحنه های مختلف ثابت کرده اند .
امام جمعه اهل سنت کیش از مردم دعوت کرد تا در انتخابات حضوری پرشور و موثر همچون دیگر عرصه های حساس کشور داشته باشند .
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در روز 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.