کاندیداها و ستادهای انتخاباتی بدانند اهانت و اتهام در سلوک علوی جایی ندارد

 امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه دروغ،اهانت و اتهام در سلوک علوی جایی ندارد گفت: ستادهای انتخاباتی و نامزدها توجه داشته باشند تا به کسی اهانت نکنند و اتهام نزنند.

حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های این هفته نماز جمعه کیش با تاکید بر رعایت تقوای در امور زندگی به تبلیغات انتخاباتی 6 نامزد ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: صدا و سیمای جمهوری اسلامی با جددگیت بسترهای لازم را فراهم کرده تا نامزدهد برنامه های خود را به مردم ارائه کنند تا آنان بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند .
وی تصریح کرد : مردم رشید ایران اسلامی نیز بر این اساس نامزد مورد نظر و فرد کاندیدای اصلح خود را انتخاب خواهند کرد.
حجت الاسلام علیدادی با بیان اینکه نباید در انتخابات به گونه ای عمل کنیم که بعد از انتخابات از عملکرد بد خود پشیمان بشویم گفت: پشیمانی بعد از اینکه تهمت ها و اهانت ها بیان شد سودی ندارد .
وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور کشور با حضور جدی مردم و رای بالا انتخاب خواهد شد اظهار کرد: در کشور جمهوری اسلامی باید تلاش کنیم تا بهترین و سالمترین تبلیغات را انجام دهیم و هر کسی که مردم به او رای داد رئیس جمهور کشور خواهد بود و به جامعه خدمت خواهد کرد .
خطیب جمعه کیش به کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین نمایندگان مجلس و هواداران آنان توصیه کرد تا از موازین دینی فاصله نگیرند و حدود را به طور کامل رعایت کنند .
وی گفت: دشمن از ماه های قبل فرضیاتی برای خود آماده می کند و بر اساس آن تبلیغات منفی را اغاز می کند تا در کشور اختلاف ایجاد کند بنا براین باید با هوشیاری تمام انان را مایوس کرد و دشمن را ناکام گذاشت.
امام جمعه کیش از کسانی که برای برگزاری انتخابات تلاش می کنند تا به بهترین وجه ممکن برگزار شود تشکر کرد .
خطیب جمعه کیش به سالروز شهادت خلبان شهید شیرودی اشاره کرد و گفت : شیرودی ها در هشت سال دفاع مقدس برای عزت و عظمت این کشور جنگنیدند و جان خود را فدا کردند وامروز نیز شیرودی های مرزبان در استان سیستان و بلوچستان جان خود را تقدیم این انقلاب کردند.
حجت الاسلام علیدادی به روز ملی خلیج فارس اشاره کرد و گفت : در طول تاریخ اسلامی جوانان کشور با تمام وجود با گذشتن از خون خود از خلیج همیشه فارس دفاع کرده اند.
امام جمعه کیش با تبریک ولادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) گفت : این روزها را باید به پاسداران انقلاب و جانبازانی که به حسین(ع) اقتدا کردند و با خواسته های کم کم کارهای بزرگی در کشور انجام دادند تبریک گفت.
وی اضافه کرد: پاسداران با اخلاص هر چه تمامتر در کنار دیگر نیروهای مسلح هشت سال از این کشور دفاع کردند و در صحنه های دفاع حضور داشته و همچنان حضور دارند.
امام جمعه کیش به گذشت و ایثارگری های جانبازان اشاره کرد و افزود : جانبازانی که دردهای دوران جانبازی را تحمل می کنند و هر لحظه در راه خدا جهاد می کنند بر ما حجت هستند.
خطیب جمعه کیش در ادامه ولادت باسعادت امام زین العابدین (ع) و روز معلم را تبریک گفت.
حجت الاسلام علیدادی به ۱۱ اردیبهشت روز کارگر اشاره کرد و گفت :این روز بر کارگران و زحمت کشان اصلی جامعه مبارک باشد و امیدواریم بتوانیم حقوق کارگر و همچنین معلمان را انگونه که در شان انها است براورده کنیم .
نماز جمعه این هفته کیش با حضور مردم و مسئولان جزیره در مصلای بزرگ کیش برگزار شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.