امام جمعه کیش :قانون شکنی و تخریب یکدیگر بازی در میدان دشمن است

 امام جمعه کیش تاکید کرد : نامزدهای انتخابات و هواداران آنها مراقب باشند که قانون شکنی ، بد اخلاقی و تخریب یکدیگر بازی کردن در میدان دشمن است .

 حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته کیش با تاکید بر رعایت تقوای الهی در تمامی امور به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود : افرادی که به دنبال تخریب و قانون شکنی هستند به قانون پایبند نیستند.
وی افزود : آنها تلاش می کنند با بداخلاقی و بی اخلاقی فضای کشور را نا آرام و متشنج و مردم را از رای دادن منصرف کنند چنین افرادی در میدان دشمن بازی می کنند.
خطیب جمعه کیش با قدردانی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی در برگزاری مناظره های انتخاباتی افزود : آنها به صورتی عادلانه و با دقت عمل کردند تا حق هیچ کاندیدایی ضایع نشود وامیدواریم این رسالت تا پایان 29 اردیبهشت ماه روز خلق حماسه ای دیگر حفظ شود.
حجت الاسلام علیدادی با تبریک روز نیمه شعبان و روز سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج ) گفت : سریازانی که که در زمره سربازان واقعی آن حضرت هستند و با کمال اخلاص و با بینایی توطئه های دشمنان را خنثی می کنند .
وی گفت : آنها در کنار نیروی های مسلح و انتظامی کشور در کشف توطئه های رنگارنگ دشمن و مبارزه با تروریسم خالصانه تلاش می کنند و اجازه نمی دهند کوچکترین آسیبی متوجه کشور شود.
امام جمعه کیش تصریح کرد : سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج) در مقابل فعالیت های سرویس های اطلاعاتی استکبار جهانی که بسیار پیچیده وخطرناک عمل می کنند با قدرت ، قاطعیت و هوشمندی هر چه تمام عمل و مبارزه را مدیریت می کنند .
وی افزود : نتیجه اقدامات سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج ) در جلوگیری از گسترش و شکل گرفتن کانون های فساد است ، آنها دلسوزانه و برادرانه در کنار مسئولان هرجا خطری احساس کنند گوشزد می کنند که بسیاری از تذکرها و خدمات آنها در مبارزه با مفاسد اقتصادی ، کشف جرم ها و توطئه ها گمنام باقی می ماند.
خطیب جمعه کیش یکی از با فضیلت ترین اعمال را انتظار فرج دانست و گفت : در روایات آمده است کسانی که انتظار را به معنای واقعی می کشند ،همچون کسانی هستند که در خیمه آن حضرت قرار دارند و از ایشان دفاع می کنند و در راه خدا شمشیر می زنند .
وی با بیان اینکه انتظار به معنای واقعی مرکب از دو عنصر نفعی و اثباتی است افزود : عنصرنفعی یعنی اینکه نسبت به ظلم و نابسامانی موجود واکنش نشان داد و در مقابل ظلم وفسادها ایستاد و با ناهنجاری ها مقابله کرد .
به گزارش ایرنا ، خطیب جمعه کیش اظهار داشت : عامل اثباتی یعنی خواهان وضع بهتر بودن و فراهم کردن بستر لازم برای ظهور آن حضرت .
وی با تاکید بر اینکه منتظر واقعی باید خود سازی را سرلوحه امور خود قرار دهد افزود : مقابله با فساد ، ظلم و ستم و قرار نگرفتن در محیطی که فساد وجود دارد از نکاتی است که یک منتظر واقعی باید بدان توجه کند .
حجت الاسلام علیدادی به لغو دو امتیاز ظالمانه وتاریخی در کشور اشاره کرد و گفت : لغو امتیاز تنباکو با فتوای آیت الله میرزای شیرازی یکی از این اقدامات بود که به همت روحانیت و مردم صورت گرفت که کمر انگلیس را شکست .
وی لغو قانون کاپیتولاسیون را از دیگر رخدادهای مهم تاریخی کشور عنوان کرد و گفت : این امتیاز حیثیت نظامی ، اقتصادی ، قضایی و فرهنگی را زیر سئوال برد اما با خروش امام راحل این قانون لغو شد و بار دیگر مرجعی عظیم الشان به صحنه آمد .
خطیب جمعه کیش به لغو امضای سند استعماری 2030 که توسط برخی دولتمردان پنهانی به امضا رسیده بود اشاره کرد و گفت : رهبر معظم انقلاب در مقابل این اقدام خروشیدند و این کاپیتولاسیون حوزه فرهنگ و سیاست را لغو کردند .
حجت الاسلام علیدادی گفت : در کشوری انقلابی که شهدای زیادی برای استقرار نظام جمهوری اسلامی جان خود را فدا کرده اند نباید سندی امضا شود که شرف فرهنگی و سیاسی کشور را زیر سوال ببرد .
وی تصریح کرد : کسانی که باید براین امر نظارت می کردند ، نظارت خود را با دقت انجام ندادند و کار را بجایی رساندند که رهبر فرزانه انقلاب مقابل این سند بایستند ، این سند در راستای همان اسناد و امتیازاتی است که توسط علما و مراجع آن دوران لغو شد .
امام جمعه کیش در ادامه با تسلیت رحلت عالم جلیل القدر جهان اسلام آیت الله بهجت،
سالروز فردوسی و خیام نیشابوری دو تن از شاعران بلند آوازه ایران را تبریک گفت.
وی به فرا رسیدن دهه بهداشت و نکوداشت مساجد اشاره و ابراز امیدواری کرد که اهالی و دست اندرکاران اداره مساجد با همیاری و همدلی این اماکن مقدس را برای پذیرایی شایسته از میهمانان واقعی خدا در ماه رمضان آماده کنند.
خطیب جمعه کیش اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی را یکی دیگر از مناسبت ها دانست و گفت : این روز در تاریخ به 'یوم النکبه ' و روز نحسی برای جهان اسلام است ، رژیمی که با طراحی انگلیس و با کمک آمریکا سرزمین فلسطینیان را اشغال کرد و چون غده سرطانی در داخل پیکر جهان اسلام قرار گرفت و درد و رنج فراوانی را برای مسلمانان ایجاد کرد .
حجت الاسلام علیدادی ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر بساط این رژیم غاصب و اشغالگر از روی زمین جمع شود و قدس شریف آزاد شود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمن همیشه نفوذی دارد و آنها را تحریک می کند بر مراقبت از نفوذ این افراد در بین مسئولان و دلتمردان هشدار داد و گفت : با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید مراقب بود تا نفوذی ها به درون انقلاب و مسئولیت ها رخنه نکنند.
نماز جمعه این هفته کیش با حضور مسئولان و مردم در مصلای کیش برگزار شد .

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.