محور مقالات دانشمندان آمریکایی ، ایران آمریکا را به سمت فروپاشی می کشاند

 رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه 13 میلیون مقاله توسط دانشمندان آمریکایی به رشته تحریر در آمده است افزود : محور اصلی مقالات این است که جمهوری اسلامی، امریکا را به سمت فروپاشی می کشاند .

 حجت الاسلام حیدر مصلحی در نشست روشنگری با موضوع انتخابات در نمازخانه سپاه کیش افزود : دو دسته خارجی و داخلی، بازیگران اصلی برای ورود درصحنه انتخابات هستند، یک دسته بازیگران منطقه ای همچون عربستان و تکفیری ها و دسته دیگر گروه فرا منطقه ای همچون اتحادیه اروپا و آمریکا که جمهوری اسلامی را مانعی در مقابل خود می دانند.
وی افزود : گروه نخست از طریق سلطنت طلبان ، منافقان و افراد ضد انقلاب تلاش دارند اهداف خود را به نتیجه برسانند و سعی می کنند با دریافت مبالغی کلان در موقعیت های حساس در کشور نا آرامی و اغتشاش ایجاد کنند.
وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد : اتحادیه اروپا و آمریکا در بحث فرا منطقه ای و در مقابله با انقلاب اسلامی ایران با یکدیگر شریک هستند ، آنها انقلاب اسلامی را مانع بزرگی برسر راه برنامه های خود می دانند ، در شرایط کنونی بیش از 13 میلیون مقاله توسط دانشمندان آمریکایی نوشته شده است که محور اصلی تمامی آنها این بوده که انقلاب اسلامی ایران آمریکا را به سوی فروپاشی سوق می دهد.
حجت الاسلام مصلحی با تاکید بر اینکه امریکا، اتحادیه اروپا و تکفیری ها در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده اند گفت : آنها سه هدف کوتاه ،میان و بلند مدت را در کشور دنبال می کنند .
این مسئول در سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس اضافه کرد :در کوتاه مدت نیز در بحث انتخابات می خواهند با نفوذ در بدنه نظام ،جریان همسو با خود را در نظام تقویت کنند.
حجت الاسلام مصلحی اظهار کرد: استکبار در هدف میان مدت می خواهد مشروعیت زدایی از نظام کند و این مشروعیت را زیر سئوال ببرد.
وی گفت: هدف بلند مدت دشمن این است که از انتخابات به عنوان یک فرصت برای براندازی نظام استفاده کند .
این مسئول در سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس به برخی مفاسد اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: پشتوانه و عقبه این مفاسد دستگاه های اطلاعاتی امریکا و اروپا است.
حجت الاسلام مصلحی با تاکید بر اینکه نفوذ طراحی شده صهیونیست ها است گفت: آنان به دنبال این هستند تا از نفوذ در کشور استفاده کنند .
وزیر سابق اطلاعات افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با تهدید و ایجاد رعب و وحشت و با بیان شعارهایی مانند گزینه های روی میز، وعده های دروغ و القاء یاس و روحیه ما نمی توانیم در میان مردم و غفلت از یاد خدا به دنبال فریب مردم هستند .

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.