دشمنان با عملیات تروریستی نمی توانند امنیت ایران اسلامی را خدشه دار کنند.

 امام جمعه اهل سنت کیش با تاکید بر اینکه دشمنان نمی توانند با عملیات تروریستی اقتدار و امنیت پایدار ایران اسلامی را خدشه دار کنند،اظهار کرد: با وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان هر توطئه ای را در نطفه خفه می کنیم.

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش با محکومیت عملیات تروریستی در تهران گفت:گروه های تروریستی در چهار سو کشورهای همجوار ایران فعالیت دارند و شاهد جنایت های بسیاری از سوی تروریست ها و تکفیری ها هستیم و با وجود این ناامنی ها کشور ما در امنیتی پایداری قرار دارد.
وی با تاکید بر اهمیت وحدت و همدلی در میان مردم افزود: تروریست ها و کسانی که پشت صحنه ترورهای ناجوانمردانه و کورکورانه قرار دارند منتظر هستند تا با اجرای چند عملیات تروریستی امنیت ایران اسلامی و وحدت موجود در ایران را خدشه دار کنند اما این اتفاقات نه تنها در کشور ما بلکه در تمام جهان در حال بروز و ظهور است و آنان نمی توانند با چند عملیات ناموفق به این وحدت خدشه ای وارد کنند.
شیخ یعقوب شمس با بیان اینکه ما به برقراری مجدد امنیت در کشور اطمینان کامل داریم، تصریح کرد: ما کشوری هستیم که در طول تاریخ نشان دادیم با وحدت و همدلی از تمام سختی ها عبور کرده و اقتدار و امنیت پایدار خود را حفظ خواهیم کرد.
امام جمعه اهل سنت کیش خاطر نشان کرد: استکبار جهانی و دشمنانی که در پشت صحنه چنین عملیات تروریستی قرار دارند و مردم بی گناه را به شهادت  رسانند آگاه باشند که ما همواره در کنار هم و با وحدت کامل در مقابل تمامی آن ها خواهیم ایستاد و از امنیت کشور خود دفاع می کنیم

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.