فریاد مرگ بر اسرائیل در کیش طنین انداز شد

 همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به نام روز جهانی قدس از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی نامگذاری شده، فریاد مرگ بر اسرائیل در جزیره کیش طنین انداز شد.

 مردم ولایتمدار و روزه دار کیش اخرین جمعه ماه مبارک رمضان با صفوفی بهم پیوسته و یکپارچه، فریاد مرگ برآمریکا، اسرائیل، انگلیس ، مرگ بر آل خلیفه و داعشی وتکفیری ، سر دادند و انزجار خود را از این رژیم منحوس اعلام کردند.
مردم خونگرم این خطه از ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس ، حماسه ای بیاد ماندنی خلق کردند و با فریاد روز جهانی قدس میراث روح الله است،نمایش قدرت امت حزب الله است، پاسخی کوبنده و محکم به یاوه گویی های دشمنان نظام و انقلاب دادند.
مردم کیش با وجود گرمای بسیار شدید هوا، در همان ابتدای ساعت آغاز راهپیمایی در محل حاضر شدند و با مشت های کوبنده ندای مرگ بر اسرائیل را سر دادند .
راهپیمایی امسال روز قدس در کیش از ساعت 11.45 دقیقه از مقابل پردیس دانشگاه تهران به سمت مصلای کیش تعیین شد.
راهپیمایان با حمل پارچه نوشته هایی با مضمون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ، و سردادن شعارهای الله اکبر ، مرگ بر آمریکا و اسرائیل ، مرگ بر آل سعود ، خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب صهیونیست و حامیان آن اعلام کردند.
حاضران در این راهپیمایی اعم از شیعه و سنی ، امام جمعه کیش ، امام جمعه اهل سنت ، مسئولان منطقه ، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی ، ائمه جمعه و روسای ادارات و نهادها ضمن تجدید میثاق با امام راحل و رهبر معظم انقلاب و همچنین آرمان های انقلاب ، با خلق حماسه ای دیگر در کارنامه انقلاب اسلامی ، جنایات های رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری روز جهانی قدس قرائت شد و شرکت کنندگان در این حماسه ملی با فریادهای الله اکبر مفاد آن را تایید کردند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.