روز قدس روز دفاع از تفکر ناب اسلامی است

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش گفت : روز قدس روز دفاع از تفکر ناب اسلامی ، استکبار ستیزی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ملت های ستمدیده جهان است .

سرگرد ابراهیم خادمی زاده روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس به اهمیت حضور پرشور مردم در این راهپیمایی تاکید کرد و افزود : امام راحل با بصیرت و آینده نگری همواره به آسیب هایی که از سوی استکبار به جهان اسلام وارد می شود اشاره داشتند.
وی روز قدس را روز دفاع از تفکر ناب اسلامی و استکبار ستیزی و مبارزه با طاغوت عنوان کرد و افزود : این تفکر سالهاست به عنوان الگو در جامعه اسلامی جاری و ساری است .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش به وحشت رژیم صهیونیستی از حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس و ایجاد تدابیر شدید امنیتی اشاره کرد و گفت : حضور ما در این راهپیمایی نشان دهنده حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ملت های ستمدیده ای است که در مقابل استکبار و قدرت های زورگو ایستادگی می کنند.
سرگرد خادمی زاده با تاکید بر اینکه همه باید حول محورفرمایشات و هدف امام راحل و رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم تصریح کرد : برخی کشورهای عربی به سردمداری عربستان در دفاع از مسلمانان و ملت مظلوم تنها شعار می دهند و از حقیقت فاصله گرفته اند.
وی با سخن امام راحل که رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده از روی زمین محو خواهد شد ابراز امیدواری کرد که با نابودی رژیم اشغالگر قدس مردم مظلوم فلسطین به سرزمین خود باز گردند.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کیش به عملیات غرور آفرین و مقتدرانه موشکی سپاه پاسداران علیه داعشی های خبیث اشاره کرد و افزود : این پاسخ دندان شکن، دشمنان نظام و انقلاب را در شوک فرو برد.
وی توان نظامی کشور را بالا دانست و به ایرنا گفت : امروز این دقت و توان آنچنان بالاست که موشک های ایران نقطه زن هستند ، این اقدام به دشمنان فهماند که توان نظامی ایران شعار نیست و تمام توان سپاه اسلام از لطف خداوند است که با اقتدار از نظام جمهوری اسلامی و مرزهای کشور دفاع می کند.
ه گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار و روزه دار کیش ،شیعه و سنی در اخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس با صفوفی بهم پیوسته و یکپارچه، فریاد مرگ برآمریکا، اسرائیل، انگلیس ، مرگ بر آل خلیفه و داعشی وتکفیری ، سر دادند و انزجار خود را از این رژیم منحوس اعلام کردند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.