انگلیس عامل فتنه اسرائیل در جهان اسلام است

 امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه عامل فتنه اسرائیل در جهان اسلام انگلیس است گفت :نخستین کشوری که اعلامیه رسمی برای به رسمیت شناخت این رژیم جعلی داد انگلیس بود.

حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های اخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان با تاکید بر رعایت تقوای الهی به حمله موشکی ایران به مواضع تروریست های تکفیری داعش اشاره کرد و افزود : حمله جانانه موشکی سپاه قهرمان به مقر فرماندهی داعش و غرش موشک هایی که برخی گمان نمی کردند در تولید چنین موشک های نقطه زن در توان ایران اسلامی باشد پیام های متعددی برای جهان داشت.
وی تصریح کرد: نخستین پیام این حمله موشکی این است که هرکسی دست از پا خطا کند سیلی محکمی خواهد خورد.
خطیب جمعه کیش اظهار داشت:همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند اگر آمریکائی ها دست از پا خطا کنند خلیج فارس را برای آنان جهنم می کنیم .
امام جمعه کیش گفت: با کوچکترین اشتباه محاسباتی امریکایی ها ، خلیج فارس را برای آنان نا امن خواهیم کرد و تبدیل به آتشی می شود که هرگز خاموش نخواهد شد و باید در این آتش بسوزند و یا فرار را بر قرار ترجیح دهند.
حجت الاسلام علیدادی اقتدار جمهوری اسلامی را پیام دوم حمله موشکی به داعش عنوان کرد و افزود: در دنیای امروز با کمال افتخار زیر سایه ولایت فقیه ،کشور ما به نقطه ای رسیده است که با موشک های تولید شده نقطه زن ، مواضع داعش را هدف قرار می دهد.
وی به ایران قبل از اسلام و ایران بعد از اسلام و انقلاب اشاره کرد و گفت : امروز ایران در اوج قدرت قرار دارد و سپاه قهرمان،ارتش شجاح و نیروی انتظامی از جان گذاشته و تمامی نیروهای مسلح ولایت مدار امن ترین کشور را برای مردم به ارمغان آورده اند و کوچکترین حرکت را هم از نظر اشرافیت اطلاعاتی و هم نظامی خنثی می کنند.
امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه باید قدر امینت در کشور را بدانیم گفت : به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می کنیم و به آنان تبریک می گویم که در شرایط حساس انچنان از این کشور دفاع می کنند که هیچ کس به خود اجازه کوچکترین خطای محاسباتی را نمی دهد.
خطیب جمعه کیش اظهار کرد :ترامپ که جشن و بزم رقص شمشیر را در کشورهای اسلامی بر پا کرد و پول یکی از این کشورها را به یغما برد طولی نکشید که پاسخ خود را گرفت.
وی گفت : رژیم صهیونیستی که تا دیروز شعارش این بود ما از نیل تا فرات را در اختیار خواهیم گرفت امروز با کمال ذلت و خواری اعلام می کنند که به ایران بگویید ما را تهدید نکند .
امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه رژیم جعلی اسرائیل روزی خود را ارتش چهارم دنیا می دانست گفت : این ارتش چهارم دنیا امروز کجاست ؟.
حجت الاسلام علیدادی به سالروز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب در مسجد ابوذر اشاره کرد واظهار داشت: خدواند این مرد الهی را برای ما به عنوان ذخیره انقلاب نگاه داشت تا بعد از امام راحل امامت و ولایت را به دست بگیرد و جامعه را درخط امام و به بهترین شکل مدیریت کنند.
امام جمعه کیش تاکید کرد : پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا اسیبی به کشور نرسد.
وی به حساسیت نقش مردم در حکومت اسلامی اشاره کرد و افزود : اگر مردم در خط نبی و ولی قرار نگیرند و در کنار انان و تحت امر نباشند امام خانه نشین خواهد شد .
امام جمعه کیش در بخشی دیگر از سخنان خود به روز جهانی قدس ،روز اسلام وعظمت وحدت اسلامی و همچنین شکل گیری رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت : تعدادی از یهودیان که از روسیه اخراج شدند در فلسطین اشغالی ساکن شدند و از اقصی نقاط دنیا یهودیان را جذب کردند و جنبش صهیونیستی به راه افتاد .
وی با تاکید بر اینکه عامل فتنه اسرائیل در جهان اسلام انگلیس است افزود :نخستین کشوری که اعلامیه رسمی داد و رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت انگلیس بود و به دنبال آن حمایت امریکایی ها .
امام جمعه کیش تصریح کرد : در سال 1947 سازمان ملل به بهانه حمله نازیها به یهودیها آن ها را به رسمیت شناخت و در سال 1948 رسما رژیم اسرائیل غاصب به خودی خود اعلام موجودیت کرد .
خطیب جمعه کیش به نتیجه 70 ساله جنایات اسرائیل اشاره کرد و گفت :انان با شعار بی عاطفه باش تا مورد رحمت خدا باشی ، کودک کشی های متعدد ، ادم کشی ها ، مسلمان کشی را با تمام شدت انجام می دهند .
نماز جمعه این هفته کیش با حضور جمعی از مسئولان و مردم ولایت مدار در مصلای کیش برگزار شد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.