73 درصد شرکت کنندگان در انتخابات غرب هرمزگان به دولت رای اعتماد دادند 

فرماندار بندرلنگه با یاد آوری اینکه در بندرلنگه حدود 82 درصد واجدان شرایط ،در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند افزود: نزدیک به 73 درصد این افراد به سیاست های دولت رای اعتماد دادند.

 ارسلان بهاری میمندی عصر چهارشنبه در مراسم معارفه بخشدار جدید کیش با تاکید بر اینکه همه ما خدمتگذاران نظام و انقلاب هستیم گفت : هر کجایی که نیاز باشد باید آماده خدمت باشیم و هر اندازه ای که این خدمت به طول انجامد مهم نیست.
وی به مشارکت بالای مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در حوزه بندر لنگه حدود 82 درصد از واجدان شرایط در انتخابات حضور یافتند که 73 درصد آنان به سیاست های دولت رای اعتماد دادند .
بهاری به تجربه زاهدی بخشدار سابق کیش و حساسیت بالای برگزاری سه انتخابات در غرب استان هرمزگان در ماههای گذشته اشاره کرد و افزود : تصمیم بر آن شد تا وی در آن زمان به عنوان بخشدار در کیش خدمت کنند.
فرماندار بندرلنگه با بیان اینکه انتخابات به نحو مطلوب در این بخش از استان هرمزگان برگزار شد افزود : این رخداد امتیاز دیگری را به افتخارات و شایستگی های مردم اضافه کرد
وی بخش زیادی از زحمات برگزاری این انتخابات را حاصل تلاش بخشدار کیش،دست اندر کاران این حوزه عنوان کرد و گفت : احمد زاهدی قرار است تا در بخشی از استان خدمت کنند.
فرماندار بندرلنگه با قدردانی از زحمات بخشدار سابق کیش گفت: بخشدار جدید نیز نیرویی جوان و آینده نگر است که امیدواریم در پیشبرد اهداف و برنامه ها ی دولت گامهای موثری بردارد .

*رویکرد دولت دوازدهم استفاده از ظرفیت جوانان است
سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان نیز در این مراسم گفت: محور اصلی ایجاد یک زندگی سالم و با نشاط در داخل کشور بر عهده وزارت کشور است .
ابراهیم فرهادی نیا به اقدامات خوب انجام شده در راستای ایجاد آرامش در کشور اشاره کرد و افزود : دلیل این آرامش به این جهت است که مسولان عالی رتبه توانستند با رعایت نظم ،همدلی و با بهره مندی ازهمراهی مردم کشور را در جایگاه خوبی قرار دهند .
به گزارش ایرنا ، وی انتخابات 96 را یکی از انتخابات بی نظیر و بی بدیل عنوان کرد و افزود : این رخداد در استان هرمزگان با برگزاری سه انتخابات مهم به نمایش گذاشته شد .
فرهادی نیا اظهار کرد : مردم در این انتخابات با تمامی گرفتاری و مشکلات خود ساعت ها در صف رای گیری ایستادند که این مشارکت حداکثری سبب پایداری و ثبات کشور می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به توفیقات دولت یازدهم در دیپلماسی خارجی و ایجاد فضای مناسب در این زمینه اشاره کرد.
فرهادی نیا یکی دیگر از رویکردهای دولت دوازدهم را بهره گیری از ظرفیت جوانان و بانوان فرهیخته کشور عنوان کرد و افزود : انتخاب بخشدار جدید کیش نیز بر همین اصل صورت گرفته است .
سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری با تاکید بر اینکه در هر نقطه از کشور که بخشداری وجود دارد همه باید با آن هماهنگ باشند افزود: در ماده 14 تقسیمات کشوری آمده است که تمامی دستگاه ها مکلف هستند تا بر اساس تقسیمات سیاسی با نماینده سیاسی دولت در بخش که همان بخشداری است هماهنگی هالی لازم را انجام دهند .
وی به ظرفیت های مناسب استان هرمزگان و 14 جزیره آن اشاره کرد و گفت : در هیچ استانی این تعداد جزیره که دو جزیره آن نیز منطقه آزاد باشد وجود ندارد .
فرهادی نیا در پایان تاکید کرد : با توجه به ظرفیت های موجود و فضای آرام کشور همه باید در رونق و توسعه کشور تلاش کنیم .
احمد زاهدی از اوایل اسفند ماه سال 95 بخشدار کیش بود.
در این مراسم رضا پوربابایی مدیرکل حراست استانداری، محمد جلالی شهردار چارک ،مرادزاده بخشدار بخش شیرکوه ، سرهنگ علی اصغر جمالی جانشین دریابانی نیروی انتظامی کیش حضور داشتند.
جزیره کیش با 91.5 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس در استان هرمزگان واقع شده و از توابع شهرستان بندر لنگه است .

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.