دولتمردان از برجامی در شان ملت ایران دفاع کنند/ پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی و بقا انقلاب

 امام جمعه کیش گفت : دولتمردان فقر زدایی ، توجه به اشتغال ، خروج از رکود و دفاع از برجامی که در شان ملت ایران است را به جد در دستور کار خود قرار دهند.

 حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته کیش با تاکید به رعایت تقوای الهی به هراس دشمن از دو مولفه مهم در ایران اشاره کرد و افزود : پیروی قاطع از امام راحل و اطاعت از رهبری معظم انقلاب و حضور آگانه و با بصیرت مردم در تمامی صحنه ها دو مولفه ای است که دشمن را در طی این سالها در هراس نگهداشته و در موارد بسیاری نیز سبب شده تا آنها از موضع خود عقب نشینی کنند.
وی تصریح کرد : زمانی که مردم پشتیبان ولایت فقیه و امام جامعه هستند استکبار از آن هراس دارد و ترس اصلی دشمن این است که مردم فرمایشات امام و رهبری را عملیاتی کنند.
خطیب جمعه کیش گفت : مردم بصیر ایران هر جا آگانه ورود کردند دشمن در همان جا از موضع خود عقب نشینی کرد که این مولفه سبب پیروزی و رمز بقاء انقلاب اسلامی است .
حجت الاسلام علیدادی با اشاره به اینکه دولت دوازدهم به زودی با معرفی وزرا به مجلس شورای اسلامی و گرفتن رای اعتماد فعالیت خود را آغاز می کند افزود : دولتمردان در برنامه های خود به این دو مولفه که رمز پیروزی و بقا انقلاب اسلامی توجه کنند.
خطیب جمعه کیش در بخش دیگری از سخنان خود گفت : از مواردی که دولتمردان به عنوان خواسته مردم باید بدان توجه کنند و در شعارهای آنها نیز بارها شنیده و دیده شده توجه به اقتصاد مقاومنی است .
وی با تاکید بر اینکه توجه به توان داخل بسیار مهم است افزود : نگاه به بیرون کشور نتیجه نمی دهد ،دولتمردان باید اقتصاد مقاومتی را در طی این چهار سال در دستور کار قرار دهند و به معیشت مردم توجه کنند.
حجت الاسلام علیدادی مبارزه با فسادها و رانت ها را از دیگر مواردی خواند که باید دولتمردان به آن توجه کنند.
خطیب جمعه کیش فقر زدایی و توجه به اشتغال ، خروج از رکود به معنای واقعی کلمه را از مورادی دانست که دولتمردان باید به جد در دستور کار قرار دهند.
وی گفت : در بخش سیاست خارجی نیز باید از برجامی که متناسب با شان مردم است دفاع شود.
امام جمعه کیش تاکید کرد : در بحث های سیاسی نیز باید با کسانی که به دنبال خدمت به مردم نیستند و تنها به فکر فتنه گری و آشوب هستند برخورد شود .
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عیلدادی تصریح کرد : هر جا که دولت و ملت در کنار هم قرار گرفتند و با همدلی و همراهی تصمیمات بزرگی را در دستور کار قرار دادند موفق شدند که این امر مصداق همان آیه شریفه قران است که می فرماید : 'وقتی خدا و شعائر الهی را در دستور کار قرار دهید و استقامت پیشه کنید خداوند نیروهای غیبی را به سراغ شما می فرستد.
وی تاکید کرد : هیچگاه حزن و ترس را درون خود راه ندهید و با توکل واستقامت، امور را پیش ببرید تا همانطور که کشور در خط توسعه است به سمت رونق و پیشرفت حرکت کند.
خطیب جمعه کیش در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه کیش به پیروزی نیروهای حزب الله لبنان بر رژیم جعلی اسرائیل اشاره کرد و افزود : حزب الله در این جنگ توانست با مقاومت و بردباری پیروز میدان شود.
حجت الاسلام علیدادی به تعداد کم نیروهای حزب الله لبنان در مقابل ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود : نتیجه مقاومت پیروزی بر ارتشی بود که خود را چهارمین ارتش دنیا می دانست ، این مقاومت درسی به همه مردم جهان داد که هر جا ایستادگی باشد پیروزی به همراه دارد .
خطیب جمعه کیش سالروز آغاز بازگشت سرافرازانه نخستین آزادگان در هشت سال دفاع مقدس را یکی از مناسبت های این ماه عنوان کرد و گفت : آنهایی که در میدان های دفاع مقدس از سر وظیفه حاضر شدند و در شبهای سخت عملیات حضور پیدا کردند.
وی گفت: جوانان این مرز و بوم با شجاعت سنگر به سنگر پیش رفتند و تعدادی نیز در جریان عملیات ها به اسارت در آمدند و سالها در زندان های مخوف و پرشکنجه صدام ملعون ،مقاومت ودر مقابل تهدید ها ، آزار و شکنجه ها صبر پیشه و ایستادگی کردند و با حفظ ایمان با سرافرازی به کشور بازگشتند که هم خانواده های خود را پس از سالها ببینند و هم همرزمان پیروز خود ، اینان افتخاری برای کشورند.
نماز جمعه این هفته کیش با حضور مردم ولایت مدار و مسئولان در مصلای کیش برگزار شد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.