امام جمعه جزیره کیش: ملت ایران پای میز مذاکره برجام دوم نخواهد نشست

 امام جمعه جزیره کیش: ملت ایران پای میز مذاکره برجام دوم نخواهد نشست

 امام جمعه جزیره کیش تاکید کرد که برجام دوم ممنوع و خط قرمز ملت ایران است و به هیچ عنوان ملت و مسوولان ما پای میز مذاکره دومی نخواهد نشست.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی در خطبه های نمازجمعه این هفته در جمع نمازگزاران جزیره کیش با تاکید بر هوشیاری مسوولان و تیم دیپلماسی کشور اظهار کرد: احتمال وجود یک نقشه فریبکارانه میان آمریکا و اروپائیها در موضوع برجام و تقسیم ماموریت ها میان آنها علیه ایران وجود دارد.
وی معتقد است که تفکر طراحی برجام دوم به منزله حمله به ایران است چرا که محتوای آن خلع سلاح موشکی کشور ما است.
خطیب جمعه کیش در تبیین همدستی برخی کشورهای اروپایی و آمریکا در موضوع برجام علیه افزود: اروپاییان در عمل برجام را حمایت نمی کنند بلکه با شعار ، نقش بازی می کنند و دروغ می گویند.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی تصریح کرد: آنچه که تاریخ نشان می دهد ، آمریکا با به قدرت رسیدن دیگر کشور از جمله ایران مخالف است .
وی با تاکید بر اینکه ایران عدالت خواه در مسیر هم آوردی با آمریکای گرگ صفت است گفت: آمریکا خودخواهانه می گوید همه کشورها باید در خدمت استکبار باشد.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی خاطرنشان کرد در چنین شرایطی نیاز بیشتری به اتحاد داخلی میان ملت و مسوولان داریم و هرگونه تنش داخلی خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن ریختن است.
جزیره مرجانی و گردشگری کیش با حدود 40 هزار نفر جمعیت و 90 کیلومتر مربع وسعت در آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس در محدوده استان هرمزگان واقع شده است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.