امام جمعه جزیره کیش: استکبار فقط در خدمت دشمنان اسلام است

 امام جمعه جزیره کیش: استکبار فقط در خدمت دشمنان اسلام است

 امام جمعه کیش با بیان اینکه داعش گروهی خائن و عقب مانده بود که استکبار به جان مسلمانان انداخت، گفت: استکبار فقط در خدمت دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران جزیره کیش اظهار کرد: استکبار هر از چند گاهی به بهانه امنیت ملی خود از کیلومتر دورتر به منطقه ما هجوم می آورد ولی ما حق دفاع از امنیت ملی خود را نباید داشته باشیم.
وی افزود: گروه داعش این غده سرطانی، توسط استکبار و صهیونیست در داخل کشورهای مسلمان ایجاد شد و انسانهای بی گناه زیادی را مظلومانه سر بریدند و یا زنده زنده آتش زدند.
وی تصریح کرد: گروه داعش آمده بود تا به خیال واهی و ادعای پوشالی خود، قصه ناتمام جا مانده از واقعه کربلا را که همانا کشتار اسرا بود، تمام کند اما توسط مدافعان حرم و رزمندگان مقاومت ریشه آنها خشکانده شد.
خطیب جمعه کیش شکست داعش را افتخاری بزرگ برای جهان اسلام دانست و گفت: این فتنه شوم با مدیریت رهبر انقلاب و میدان داری سردار قاسم سلیمانی و رشادت نیروهای مقاومت مردمی و جبهه اسلامی و ارتش کشورهای سوریه و عراق خاموش شد.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با تبریک این پیروزی به امت اسلام تاکید کرد: ایران اسلامی بار دیگر نشان داد که در روزهای سخت در کنار مردم مسلمان هست و خواهد بود.
وی در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج نهادی مردمی ، شجاع، قهرمان، بصیر ، قاطع و وظیفه شناس است که همواره توطئه های دشمنان این انقلاب را خنثی کرده است.
جزیره مرجانی و گردشگری کیش با حدود 40 هزار نفر جمعیت و 90 کیلومتر مربع وسعت در آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس در محدوده استان هرمزگان واقع شده است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.