حضور گسترده مردم در ۲۲ بهمن پیام اقتدار ملت ایران به جهان

امام جمعه کیش با تقدیر از حضور مردم همیشه در صحنه جزیره کیش  در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجدید پیمان و بیعت با آرمان های امام را هم از مهمترین دستاوردهای این حضور دانست که به دشمنان نشان داد مردم از آرمان های انقلاب اسلامی و امام (ره) دست بر نمی دارند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده این حضور را از مهمترین عوامل بازدارنده در مقابل بدخواهان انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمنان به طور مداوم در مناسبت ها ملت ایران را رصد می کنند و این حضور گسترده توطئه های آنان را خنثی می کند.
امام جمعه کیش با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) به دومین دهه فاطمیه اشاره  کرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) در تاریخ انسان شخصیت بی نظیری است که حضرت ولی عصر(عج) ایشان را به عنوان الگوی حسنه خود معرفی می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در ادامه کیفیت آموزش و پرورش کیش و لزوم احداث درمانگاه تامین اجتماعی در کیش را از مهمترین موضوعاتی دانست که باید رسیدگی شود
خطیب جمعه کیش با اشاره به اینکه هزینه های بالای درمان در جزیره کیش تاسیس درمانگاه تامین اجتماعی را از دیگر ضروریات دانست که باید مورد توجه مسئولان در بخش کلان کشوری قرار گیرد، افزود: در جایی که مردم بیمه پرداخت می کنند باید بتوانند از خدمات بیمه نیز در کنار آن استفاده کنند.
وی تاکید کرد: در جایی که اداره تامین اجتماعی وجود دارد باید درمانگاه تامین اجتماعی نیز وجود داشته باشد تا اقشار کم درآمد که برای یک آزمایش ساده باید نیمی از درآمد خود را هزینه کنند بتوانند از امکانات بیمه استفاده کنند.
امام جمعه کیش با بیان اینکه نگاه برخی مسئئولان به جزیره این است که همه مردم در کیش از اقشار مرفه هستند تصریح کرد: اینگونه نیست و همه مردم در کیش مرفه نیستند اگر چه مایه مباهات است که مردم همه در رفاه کامل قرار داشته باشند اما بسیاری از اقشار کم درآمد در کیش وجود دارند که توان پرداخت هزینه های بالای درمان در کیش را ندارند و مسئولان باید این نگاه را از کیش بردارند

برچسب ها :